چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
متقاضان تدریس

حوزه/ مدیریت امور اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان مبتنی بر نیاز مدارس عالی و مراکز تخصصی خراسان بزرگ، برای سال دوم از متقاضیان اخذ مجوز تدریس مواد درسی سطوح ۲ و ۳ و نیز رشته‌های مراکز و مدارس تخصصی این حوزه، آزمون به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مدیریت امور اساتید معاونت آموزش این حوزه مبتنی بر نیاز مدارس عالی و مراکز تخصصی خراسان بزرگ، برای سال دوم از متقاضیان اخذ مجوز تدریس مواد درسی سطوح ۲ و ۳ و همچنین رشته‌های مراکز و مدارس تخصصی برادران و خواهران حوزه علمیه خراسان، آزمون به عمل می‌آورد.

برگزاری این آزمون به‌صورت دو مرحله کتبی و مصاحبه علمی خواهد بود و متقاضیان از ۲۴ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ می‌توانند از طریق پرتال طلبگی، قسمت آموزش، نسبت به ثبت درخواست مجوز تدریس و دریافت دفترچه راهنما حاوی مواد و منابع آزمون، اقدام کنند.

آزمون کتبی این مرحله ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز اول تیرماه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه‌ی LMS۲ حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مصاحبه‌های علمی از ۱۵ تا ۲۰ تیرماه اعلام‌شده است و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های ۳۲۰۰۸۳۴۷ برادران و ۳۲۰۰۸۲۶۲ خواهران تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha