جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
افتتاح استودیو تلویزیونی در مدرسه علمیه رضویه مشهد

حوزه/ در مراسمی، استودیوی تلویزیونی خیبرمدیا، در مدرسه علمیه رضویه مشهد افتتاح شد.

همزمان با روز ارتباطات، مراسم افتتاح استودیوی تلویزیونی خیبرمدیا، در مدرسه علمیه رضویه مشهد با حضور حجج اسلام فرازی نیا، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی؛ علوی، معاون آموزش حوزه علمیه خراسان؛ نوایی، مسئول سابق مرکز نخبگان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان؛ حسینی فقیهی، استاد سطوح عالی حوزه؛ فغانی، حمیدزاده و الهی پارسا از اساتید و اعضای گروه علمی فقه و اصول و جمعی از مسئولین، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه رضویه برگزار شد.

خانم مهوش، مدیر مدرسه علمیه رضویه مشهد به تشریح اهداف راه اندازی این استودیو پرداخت و گفت: مدرسه در نظر دارد با تولید برنامه های روزانه در این استودیو در موضوعات اعتقادی، اخلاقی، سیاسی، فرهنگی با رویکرد ترویج فرهنگ اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی گامی مهم و تاثیرگذار در زمینه تولید و نشر برنامه های رسانه ای در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی بردارد. از طرفی در افق پیش رو تولیدات به زبان های انگلیسی، اردو، عربی و ترکی در دستور کار قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه مشهد ادامه داد: طلاب مدرسه در بخش ضبط، تدوین، مدیریت و نشر محتوا، در بستر شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و برنامه ها با رعایت استانداردهای روز دنیا و با تجهیزات حرفه ای تولید می شود.

وی افزود: استودیو خیبرمدیا در بخش های نورپردازی، صدابرداری و تصویربرداری و تدوین،از تکنولوژی های به روز و مدرن بهره می برد و در بالاترین سطح کیفی، برنامه ها تولید و منتشر خواهد نشد. همچنین در تولید برنامه های استودیو از کارشناسان آقا و خانم استانی و ملی و بین المللی استفاده خواهد شد.

خانم مهوش تولید برنامه را با رویکرد تقویت بنیان های خانواده با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب  اعلام کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف مهم در راه اندازی این استودیو، برگزاری کلاس های درس آنلاین در دوران کرونا با بالاترین استاندارد و ضبط دروس رشته های مجازی است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه مشهد در پایان خاطرنشان کرد: راه اندازی این استودیو در راستای اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت هوشمندانه و تاثیرگذار در فضای مجازی است.

انتهای پیام

استودیوی تلویزیونی در مدرسه علمیه رضویه مشهد افتتاح شد

استودیوی تلویزیونی در مدرسه علمیه رضویه مشهد افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha