پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بانیان قرآن

 در نشست قرآنیان منادیان نور امید بوشهر از ۷۰ نفر برتر مسابقه‌ی قرآنی ترنم وحی استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست قرآنیان منادیان نور امید استان بوشهر، امروز با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما و جمعی از جامعه قرآنی استان، در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد. 

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست هدف از برگزاری این برنامه‌ را ترویج «گفتمان امید»، «افزایش باور و توان مردم» و «تقویت تواصی» شکل‌گرفته عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم به ‌زودی شاهد تأثیرات قرآنی این برنامه‌ها در جامعه اسلامی باشیم. 

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ضمن اشاره به موقوفات گسترده قرآنی توسط واقفین و خیرین قرآنی، این حرکت را گامی مؤثر در عرصه گسترش فعالیت‌های قرآنی استان عنوان کرد. 

سیدحسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای بوشهر نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن برنامه‌های قرآنی استان در رمضان ۱۴۰۰ از ضبط و پخش بیش از ۵۰ هزار دقیقه برنامه قرآنی از صدا و سیمای مرکز استان با محوریت گفتمان تواصی خبر داد. 

نشست قرآنیان منادیان نور امید در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تجلیل از ۷۰ برگزیده‌ی جامعه قرآنی بوشهر برگزار، و با مشارکت عوامل تهیه و تولید برنامه‌های قرآنی صدا و سیمای مرکز بوشهر ضبط شده و مشروح آن به زودی از شبکه استانی سیمای بوشهر به روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است، در این مسابقه ۳۲ مرکز قرآنی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در چهار رشته‌ی قرائت، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی در ماه مبارک رمضان به رقابت پرداختند که از شبکه استانی سیمای مرکز بوشهر به روی آنتن رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha