جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر:

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر با اشاره به طرح‌های معامله قرن و خاورمیانه جدید، گفت: طرح‌های معامله قرن و خاورمیانه جدید در منطقه با شکست مواجه شده و هزینه‌‎های تریلیون دلاری آمریکا نیز منجر به تحقق این طرح‌‎ها نشده‌است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، جمعی از مردم غیرتمند بوشهری، روز چهارشنبه با حضور در میدان رئیسعلی دلواری، جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه را محکوم کردند.

حجت الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این تجمع گفت: شجره طیبه مقاومت در فلسطین با تبدیل سنگ به موشک‎‌های نقطه‎‌زن به ثمر نشسته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر  افزود: این روزها با نقش آفرینی مقاومت فلسطین صهیونیست‌‎ها روزانه خانه‌‏های خود را خالی و پناهگاه‌‏‎ها را از ترس حمله مقاومت پر می‎‌کنند، زیرا گنبد به ظاهر آهنین آنها نیز نتوانسته مانع اصابت موشک‌های مقاومت شود و نقاط مختلفی از جمله اشدود، عسقلان و تل آویو در تیررس مقاومت قرار دارند.

وی خاطر نشان‌کرد: رژیم اشغالگر قدس که زمانی سودای نیل تا فرات را داشت اکنون اطراف خود دیوار بتنی دارد که این خود نشان دیگر از شکست صهیونیست‌های منحوس است.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر با اشاره به طرح‌های معامله قرن و خاورمیانه جدید، تصریح کرد: طرح‌های تدارک دیده شده برای منطقه از جمله معامله قرن و خاورمیانه جدید نیز یکی پس از دیگری در منطقه با شکست مواجه شده و هزینه‌‎های تریلیون دلاری آمریکا نیز منجر به تحقق این طرح‌‎ها نشده‌است.

اسماعیلی افزود: کسی که امروز در نبرد با غزه به دنبال میانجی می‎‌گردد رژیم منحوس صهیونیستی است، زیرا حتی جرأت حمله زمینی به غزه را ندارند.

وی با اشاره به اعتراضات مردم ظلم ستیز اقصی نقاط جهان، گفت: اینکه دریا، زمین و هوا در اختیار مطلق اسرائیلی‌‎ها قرار ندارد و روزانه از مناطق مختلفی چون تگزاس و کانادا شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین بلند شده، نشان دیگری از آغاز روند محو غده سرطانی در خاورمیانه است.

اسماعیلی تصریح کرد: پیام مردم استان بوشهر به مردم غزه این است که تقدیر خداوند بر پیروزی فلسطین است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطر نشان کرد: رویکرد رژیم اشغالگر قدس نابودی اسلام حول محور قدس شریف است، ولی با چنین اعمالی تنها اسرائیل است که روز به روز به زوال و شکست نزدیک خواهد شد.

وی اظهار کرد: هزینه‎‌های تریلیون دلاری آمریکا برای قطعه‏‌بندی کشورهای منطقه نه تنها به جایی نرسیده بلکه نظم نوینی به نفع مقاومت در حال شکل‌گیری است.

اسماعیلی افزود: با وجود حمله ددمنشانه اسرائیل به غزه، سازمان‏‌های به ظاهر بین‌المللی و دولت‌‏های دروغگوی مدعی حقوق بشر نه تنها این جنایت را محکوم نکردند بلکه به حمایت بی‌شرمانه خود از رژیم اشغال‌گر ادامه می‏‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پایان گفت: با این وجود شکل‏‌گیری حزب‌الله، انصارالله، فاطمیون، حشد الشعبی و کتائب عراقی و فلسطینی نوید بخش این است که منطقه منتظر تحولات دیگری است که با هدایت رهبر معظم انقلاب مختصات نظم آخرالزمانی و قیام حضرت مهدی(عج) را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha