جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 958828
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
انتخابات

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به لزوم و مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات تنها با وفاق و همدلی و امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی، روز یک‌شنبه در نشستی با مسئولین و اعضای جامعه جوانان متحد اسلامی در شهرستان‌های استان بوشهر گفت: خوشبختانه، شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، به اتحاد و وحدت خوبی دست یافته‌اند.

وی تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات تنها با وفاق، همدلی و اخوت امکان‌پذیر خواهد بود و در این راستا تقویت نیروهای انقلابی زمینه تحقق خواسته‌های تدوین شده را فراهم خواهدآورد.

هاشمی در ادامه افزود: با توجه به  موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و تأمین منابع انسانی بانک اطلاعاتی و کادرسازی جوانان برای دولت آینده از موارد مهم است.

وی خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری میدان را باید به دست جوانان با انگیزه سپرد و امیدواریم دولت انقلابی و با انگیزه تشکیل شود.

هاشمی، حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را یک ضرورت برای ناکامی دشمنان دانست و گفت: آنچه که امروز برای نظام انقلاب اسلامی بسیار پر اهمیت است حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است و تمامی احزاب سیاسی و مسئولان موظف هستند مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha