جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
توزیع بسته های معیشتی

حوزه/ در ادامه رزمایش مواسات مؤمنانه که به همت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان در حال اجرا است، تعداد ۴۰۰بسته معیشتی تهیه و میان طلاب نیازمند این استان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسینی، مسئول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستانی مقیم حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌در این رابطه گفت: از اوایل گسترش کرونا تاکنون ما در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری بالای ۵۰ رزمایش و کمک مومنانه برای کمک به مومنین و طلاب نیازمند داشته ایم و همچنین تاکنون۱۵۰ راس گوسفند ذبح شده و بین نیازمندان این استان تقسیم شده است.

وی افزود: در این مدت با همکاری و مساعدت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دو رزمایش بزرگ و اصلی انجام داده ایم که در اولین رزمایش حدود هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و در این مرحله نیز که بعد از ماه مبارک رمضان انجام می شود  ۴۰۰ یک بسته معیشتی کامل بین طلاب نیازمند لرستان تقسیم می کنیم.

*اهمیت و لزوم خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر

مسئول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان با اشاره به اهمیت انجام این کمک های مومنانه خاطر نشان ساخت: این بیماری کرونا مشکلات اقتصادی زیادی برای مردم و طلاب ایجاد کرده است، با اجرای محدودیت‌های کرونایی، نیاز به کمک‌رسانی به نیازمندان بیش از گذشته احساس می‌شود و توزیع کمک‌های مؤمنانه و حمایت از افراد کم‌بضاعت باید با قوت بیشتری اجرا گردد و این کمترین کاری است که در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) انجام داده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان ساخت: برنامه های امدادی ما که از اوایل شروع کرونا آغاز شده است همچنان ادامه دارد در این راستا یک گروه تحقیق ایجاد شده و بانک اطلاعاتی تشکیل داده ایم که بر اساس آن کمک های مالی و بهداشتی به خانواده های آسیب پذیر داده می شود.

وی ابراز داشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان نسبت به سایر مجامع حوزه پیشروتر بوده و در سایر مشکلات مثل سیل و زلزله به کمک آسیب دیدگان شتافته اند.

*زمینه سازی طلاب لرستانی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

مسئول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات و لزوم شرکت همگان در این تکلیف الهی و ملی گفت: طلاب و فضلای حوزه و سایر اقشار مردم بدانند که حیات ما وابسته به حیات انقلاب اسلامی است، همه ما مدیون انقلاب و شهدا و رهبری هستیم و همگان موظف شرکت در انتخابات هستند چرا که این کار یک تکلیف الهی است و خوشبختانه طلاب و فضلای لرستانی در این امر مهم پیشقدم شده اند و به مردم برای اصل حضور در انتخابات و تشخیص اصلح بینش و بصیرت بخشی داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان گفت: برخود فرض می دانم از طرف مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان از حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین از حجت الاسلام والمسلمین درویشی نماینده ولی فقیه در سپاه استان لرستان و سردار کشکولی فرمانده سپاه استان که همکاری خوبی با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه استان داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha