چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ابطحی

حجت الاسلام والمسلمین ابطحی گفت: امروز ملت ما در سراسر کشور فریاد و درخواستشان از دولتمردان این است که با وجود حمایت بی دریغ آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیست ها، میز مذاکره در وین را رها کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی در تجمع اعتراضی که مردم انقلابی اصفهان علیه جنایات جبهه استکبار و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین  وغزه و اعلام انزجار از اسرائیل و بزرگداشت نوگلان شهید افعانستان، در گذرگاه چهارباغ برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در ذهن برخی این سوال مطرح است که چرا ما باید از فلسطین حمایت کنیم. این سؤال چند پاسخ دارد، نخست اینکه بیت المقدس مکان ارزشمندی برای مسلیمن است و چندین سال قبله اول مسلمین بوده و علت دیگر مکان عروج رسول اکرم (ص) بوده است‌.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان ادامه داد: علت دیگر حمایت ما از ملت مظلوم فلسطین این است که طبق روایات متعدد ما باید از مظلوم حمایت کنیم. دلیل دیگر اعتقادی ما برای حمایت از مردم فلسطین مبارزه و مقابله با ظالم است که در دین مبین اسلام بارها مورد تاکید شده است.
وی در ادامه با اشاره به چگونگی استقرار رژیم صهیونیستی در منطقه کنونی با حمایت جبهه استکبار جهانی جهان، گفت: امام راحل به خوبی اسرائیل غاصب را غده سرطانی منطقه دانستند. 
ابطحی خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین با تشکیل جبهه مقاومت جان تازه ای گرفت و اسراییل غاصب را محدود ساخته است؛ امروز تمام معادلات جهانی به نفع جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین رقم خورده است .
وی در ادامه اشاراتی به بیانات رهبری مبنی بر روند سقوط و انزوای رژیم غاصب اسراییل داشت و گفت: امروز صهیونیست ها ناچار هستند دست خود را در مقابل مقاومت ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت بالا ببرند.
مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان عنوان کرد: امروز صهیونیست ها نمی توانند باور کنند که سنگ در دست فلسطینی ها  به موشک ها تبدیل شده است؛ حملات وحشیانه و ددمنشانه اسراییل امروز نشان از عجز و ترس است.
وی عنوان کرد: جبهه استکباری و در راس آنها آمریکایی ها درصدد کمک به رژیم غاصب اسرائیل هستند و کشورهای عربی با سکوت خود مقابل ملت مظلوم فلسطین ایستاده اند؛ امروز ملت فلسطین نماد مقاومت در برابر رژیم غاصب است و بر همه مسلمین فرض است که آنها را حمایت کنند.
ابطحی افزود: امروز ملت ما در سراسر کشور فریاد و درخواستشان از دولتمردان این است که با وجود حمایت بی دریغ آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیست‌ها، میز مذاکره وین را رها کنند. 
کارشناس سیاسی افزود: تبلور دفاع از ملت فلسطین در عرصه بین المللی ترک میز مذاکره با غربی ها و آمریکا در وین است؛ کسانی که تقابل میدان و دیپلماسی را مطرح کردند، ببینند و مشاهده کنند جبهه استکبار قابل اعتماد و اطمینان نیست.
وی ادامه داد:  مردم ایران در مقابل آزمون بزرگ دیگری قرار دارند و آن عرصه انتخابات است که چشم دنیا به آن است؛ حضور در صحنه انتخابات وظیفه و رسالت مردم ایران است و مبادا دشمن از عدم حضور پای صندوق های رای شاد شود.
 ابطحی گفت: شورای نگهبان افرادی را با حداقل صلاحیت تایید می کند و ما باید افرادی با بالاترین صلاحیت و شایستگی انتخاب کنیم. تمام مشکلات کشور در داخل قابل حل است و لذا فردی را انتخاب کنیم که به نیرو و توان داخلی اعتماد داشته باشد و از آنها بهره ببرد.
وی عنوان کرد: مبادا رسانه های غربی و سلبریتی ها برای ما رئیس جمهور انتخاب کنند. کسانی که دل در گرو غرب دارند نمی توانند حلال مشکلات باشند.

مبادا سلبریتی ها و رسانه غربی برای ما انتخاب کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha