سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران در تجمع مردم تهران، گفت: برای اولین بار هزاران موشک به سمت تل آویو شلیک شد و بیش از دو سوم سرزمین متراکم رژیم صهیونیستی با شراره‌های پرحجم موشک مقاومت فلسطین از هر سو زیر آتش قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت، در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) در حمایت از مردم فلسطین، گفت: درود و رحمت الهی را نثار می‌کنم به شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مقاومت فلسطین و علی الخصوص پرچم‌دار بزرگ مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همه مردم مظلوم، اما مقاوم و شجاع فلسطین.

بیشتر بخوانید:

مردم تهران فریاد حمایت از فلسطین سر دادند

وی ادامه داد: در ایران از میدان امام حسین(ع) از قلب ایران به شما مردم فلسطین اعلام می کنم قلب ما با شما است و همه ما امروز فلسطینی هستیم و دست‌های ما برای پیروزی شما به آسمان بلند است.

سرلشکر سلامی افزود: آن زمان که موشک‌های قاسم را به قلب رژیم صهیونیستی می‌زنید ما با شما هستیم و این عهد جاودانه و دائمی است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این حماسه، روز قدس را به ماه قدس تغییر می‌دهد. رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد از مرز تهدیدات عبور کرده و آسیب ناپذیر شده و نتیجه فلسطین به فراموشی سپرده شده است و خیال می‌کرد می‌تواند فلسطین را پایگاه رژیم صهیونیستی قرار دهد.

وی افزود: ۲ سالی بود که در کشورها دخالت کرده و برای صنعت هسته‌ای ما مشکل ایجاد می‌کردند و تصور می‌کردند سیستم امنیت ملی رژیم صهیونیستی آسیب نمی‌بیند، اما ناگهان صحنه عوض شد؛ کشتی‌های آن‌ها مورد حمله قرار گرفت که این ماجرا مربوط به ۳ ماه گذشته است.

سرلشکر سلامی: بعد از خرابکاری در نطنز، کارخانه موشک سازی آن‌ها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

رژیم صهیونیستی از هر سو زیر آتش موشک‌های مقاومت قرار دارند

فرمانده کل سپاه پاسداران  گفت: بعد از ۶۰ سال برای اولین بار هزاران موشک به سمت تل آویو شلیک شد و بیش از دو سوم سرزمین متراکم رژیم صهیونیستی با شراره‌های پرحجم موشک مقاومت فلسطین از هر سو زیر آتش قرار گرفت.

سردار سلامی افزود: وقتی صهیونیست‌ها صحن مسجد الاقصی را علیه مسلمانان نمازگزار در روستای شیخ جراح به آتش کشیدند، شعله‌های خشم از درون فلسطین قهرمان زبانه کشید و این ماجرای عجیب اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: هم اکنون هیچ نقطه امنی برای صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی باقی نمانده است، آنچه که آن‌ها به آن تکیه می‌کردند از فلاخون داود تا گنبد آهنین تا سیستم پاتریوت همه آن سامانه‌ای پرحجم پدافند موشکی رژیم اسرائیل همه در مقابل حجم وسیع موشک‌های مقاومت ناتوان شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که هم اکنون صهیونیست‌ها تسلیم شده اند و هیچ کس نمی‌تواند به آن‌ها کمک کند، گفت: نشانه آن خروج اولین گروه امریکایی‌ها از مناطق اشغالی بود و این نشان داد که امریکایی‌ها نیز نمی‌توانند به فریاد اسرائیلی‌ها برسند.

سردار سلامی افزود: این اولین بار بود که هیچ پروازی از سوی هیچ کشوری به رژیم صهیونیستی صورت نگرفت، این اولین بار است که دریانوردی این رژیم و هوانوردی آن با اخلال مواجه شده است.

پرچم فلسطین در قلب سرزمین‌های اروپایی و آمریکایی برافراشته شد

سردار  سلامی افزود: پایتخت رژیم صهیونیستی هر روز زیر باران موشک قرار دارد و این اولین بار است که همه صهیونیست‌ها درون پناهگاه هستند و این اولین بار است که نمایندگان کنیست از ترس از داخل آن به تالار فرار می‌کنند و این اولین بار است که آنان خود را در ساحل مدیترانه و در میان دریایی از آتش می‌بینند.

وی گفت: همه آن رویاها عملی شد و همه آن کسانی که به رژیم صهیونیستی ملحق شده و این تکیه گاه سست را تکیه گاه خود قرار داده بودند؛ پشیمان، سرافکنده و سرخورده شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که دوباره روح مقاومت و ایستادگی در پیکره امت اسلام جاری شد، افزود: فلسطین از جهان اسلام عبور کرد و قدس امروز در پایتخت کشورهایی که رژیم هایشان حامی اسرائیل بودند، می‌درخشد.

سرلشکر سلامی گفت: امروز مردم در فرانسه، انگلیس، هلند، استرالیا، آمریکا جایی که تکیه گاه اصلی سیاسی و حمایت نظامی و امنیتی از رژیم صهیونیستی است، مردم ده‌ها و صدها هزار نفر به میادین آمدند.

وی افزود: پرچم فلسطین در قلب سرزمین‌های اروپایی و آمریکایی برافراشته است و سیاست و محیط اجتماعی در کشورهای غربی شکاف برداشته و قدرت شیاطین عالم ترک خورده است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آن‌ها مغرب و غروب را تجربه می‌کنند؛ باور کنید این‌ها حقایق زمینی است؛ رویا نیست؛ احساس من نیست؛ درست است که آرزوی ماست، اما واقعیت هم است.

وی افزود: امروز صفحه زمین در حال تغییر است و فلسطین جدیدی ظهور پیدا کرده است، فلسطینی که دیگر نه با فلاخن و سنگ بلکه با موشک می‌جنگد؛ یک فلسطین قوی که می‌تواند هم تاسیسات صنعتی و هم پایگاه‌های هوایی اسرائیل را منهدم کند و دیشب شش پایگاه مهم راهبردی هوایی رژیم صهیونیستی زیر آتش باران قرار گرفت.

سرلشکر سلامی گفت: این یک فلسطین جدید است، فلسطینی که جهان آن را با قدرت، با واکنش و با آتش خشم و با ایمان مقدس می‌شناسد.

فلسطین امروز همه ملت اسلامی است

سرلشکر سلامی با بیان اینکه فلسطین امروز همه ملت اسلامی است، تصریح کرد: اولین بار است همه صهیونیست‌ها در پناهگاه هستند و این اولین بار است آن‌ها خود را در دریایی از آتش می‌بینند.

 سردار سلامی افزود: همه اسرائیلی ها سرخورده و سر افکنده شدند و دوباره روح مقاومت زنده شد و امروز فلسطین با موشک می‌جنگد و دیشب ۶ پایگاه هوایی را زیر آتش قرار دادند.

وی افزود: اسرائیل سر شکسته افسرده و اعتماد به نفس از دست داده است. اسرائیل در غزه تنها ۵ دقیقه در قبال غزه مقاومت می‌کند و فلسطین فقط فلسطین نیست و همه ملت اسلامی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شکست امروز اسرائیل نشان شکست آمریکا است، تصریح کرد: اگر فلسطینی‌ها شهید شوند نهال‌های مقاومت می‌رویند؛ امروز فلسطین جهانی است و جغرافیای آن دیگر نوار غزه نیست. آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بین دو شکست قرار دارند اگر عقب بروند شکست خورده اند و اگر بایستند باز هم شکست خورده اند.

فرمانده کل سپاه افزود: اگر به یمن هم نگاه کنید شاهد پیروزی‌های خوبی هستیم این تصویر هر نقطه‌ای است که آمریکا می‌خواهد در آن نقطه عملیات کند.

دشمن را به تسلیم وادار کردید 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شما ملت ایران اسلامی، عزیزترین و مقتدرترین جامعه‌ای هستید که در مقابل قدرت‌های بزرگ زانو نزدید و ایستادید و سر خم نکردید.

سردار سلامی افزود: مردم بزرگ ایران، مردم عزیز ایران که جان ناقابل من فدای این ملت عزیز باد؛ جان من و فرزندانم، جان من و هر آنچه که دوستش دارم.

درود بر شرف شما مردم ایران

وی ادامه داد:‌ ای مردم عزیز درود خداوند بر شرف شما، بر غیرت، استقامت، صبر، نجابت، شکیبایی، استواری و عزت شما باد.

سرلشکر سلامی گفت: شما عزیزترین و مقتدرترین جامعه‌ای هستید که در مقابل قدرت‌های بزرگ زانو نزدید، ایستادید و سر خم نکردید و کرنش نکردید و دشمن را به تسلیم وادار کردید.

وی افزود: اکنون میدان از آن شماست و خداوند ناصر و یاور شماست و خداوند الهام بخش قلب‌های شماست، پیش بروید، صحنه از آن شماست.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنانتان در حال عقب نشستن هستند و "یک یاحسین" دیگر در میدان امام حسین علیه السلام باقی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه جوادیان IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    تا آخرین قطره خون خود پای عهدوپیمان با امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هستیم