شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه / حجت الاسلام موسوی بر ضرورت برگزاری نماز جمعه در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، صبح امروز در نشستی با اعضای ستاد نماز جمعه شهر محمود آباد نمونه گفت: شهدا برای اقامه اسلام رفتند و جنگیدند و تریبون نماز جمعه هم یکی از موارد اقامه اسلام است، پس ما باید نماز جمعه‌ای داشته باشیم که امام زمان(عج) از ما راضی باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد نماز جمعه باید به عنوان بازوی توانمند امام جمعه کارها را به بهترین نحو انجام دهند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه قزوین تصریح کرد: یکی از کارهایی که در رابطه با نماز جمعه باید انجام دهیم، آسیب‌شناسی است که از ابتدای شروع نماز جمعه در این شهر چه کارهایی انجام شده و از ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

انتهای پیام

نماز جمعه در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود

 وی ادامه داد:  در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش ستاد نماز جمعه  بی بدیلی و ارزشمندی بود که با تشویق و ترغیب مردم در جهت اعزام به جبهه ها و جمع آوری کمک های مردمی به عنوان بازویی توانمند فعالیت می کرد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد:  یکی از مقاطع اثرگذار نمازجمعه در جریان دفاع مقدس بود و این پایگاه به واقع جنگ را اداره کرد و در جمع آوری نیرو و پشتیبانی جبهه ها نقش موثری داشت.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان  با تاکید بر این که نماز جمعه از بزرگترین عنایات خداوند بر ملت ایران بود،  بیان کرد:  به فرموده امام خمینی (ره) این فریضه سیاسی و عبادی در راس قرار دارد و مسئول پایگاه های هدایت و رهبری مردم در جای جای کشور، ائمه جمعه هستند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستورات جمهوری اسلامی را نماز جمعه عنوان  است وباید تمام تلاش اعضای ستاد باید این باشد که نماز جمعه در تراز انقلاب اسلامی برگزارنماییم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha