سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امام خمینی(ره) یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی عدالتی در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوافضل مصطفایی، صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: ویژگی های بارز امام (ره) باعث شده تا با وجود گذشت ۳۱ سال از ارتحال ایشان، یادش همچنان در دل‌ها زنده و رهنمودهایش راهگشای مسائل و مشکلات است.

وی اظهار کرد: مردم ایران در طول حیات سیاسی روزی غمبارتر و تلخ‌تر از ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ را تجربه نکرده اند، روزی که امام خمینی (ره) رهبر بزرگ و دوراندیش خود و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را از دست دادند.

مصطفایی ادامه داد: امام (ره) شخصیتی برجسته بود که تأثیری عمیق و سرنوشت ساز بر تاریخ کشور کهن ایران گذاشت و همزمان ارادۀ مردم و آئین آنها یعنی اسلام را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران متجلی کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد:  تکیه حضرت امام خمینی(ره) به رای و خواست مردم و تلاش در جهت همراه کردن فکری مردم با اهداف متعالی انقلاب و همچنین در موضع مقابله با استکبار جهانی ثابت قدم بودند و اخلاص، زندگی ساده، پرهیز از اشرافی گری و توجه به اقشار محروم جامعه از مهمترین ویژگی های ایشان بود.

وی اظهار کرد: اندیشه سیاسی، دینی و حکومتی حضرت امام خمینی(ره) منبعث از اسلام ناب محمدی بود و امروز نقطه امید مستضعفین جهان و ملت های اسلامی شده تا بتوانند با الگو گیری از نظام جمهوری اسلامی خود را از زیر سلطه ی ظالمان نجات بدهند.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت:  امام خمینی(ره) یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی عدالتی در جهان است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha