جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلاحی

حوزه/ رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس با اشاره به اینکه نباید اجازه دوگانه سازی در رابطه با تفکرات مقاومت و زیر سؤال بردن مرد میدان را بدهیم، گفت: مردم به خوبی می‌دانند آنچه باعث امنیت و آرامش کشور شده، رزمندگان پادگان‌ها و مردان میدان هستند، بنابراین طرح برخی از موضوعات به بهانه تبلیغات سیاسی در رابطه با پادگان و دادگاه صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، ظهر امروز در تجمع طلاب و مردم همدان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین با بیان اینکه امروز آزادی خواهان جهان منحصر به جهان اسلام نیستند و تمام عالم را فرا گرفته‌اند، اظهار داشت: عادی سازی روابط برخی از کشورها با اسرائیل کار بسیار اشتباهی بود که به زودی این کشورها از اشتباه خود باز خواهند گشت.

وی، تنها راه رفع مشکل ۸۰ ساله ملت فلسطین را جراحی غده سرطانی اسرائیل و فعال بودن در عرصه مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: از محورهایی که امروز باید توجه به آن در دستور کار قرار گیرد و با برنامه جلو رفت، تقویت روحیه جهاد، شهادت و از خود گذشتی در جامعه است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: به برکت انقلاب اسلامی این روحیه نه تنها در کشورهای منطقه که در سراسر عالم و ملت‌های آزادی خواه حتی جلیقه سبزهای فرانسه رشد کرده و همه آنها انقلاب اسلامی را به عنوان الگو خود برگزیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یمن روزی فقیرترین کشور منطقه بود اما امروز جوانان انصارالله با الگو گرفتن از نظام و انقلاب اسلامی توانسته‌اند موشک‌های نقطه زنشان را به سمت اسرائیل هدف گذاری کنند، ابراز داشت: تفکر مقاومت هر روز در حال رشد و پیشرفت است و لذا ملتی که یک روز با سنگ مبارزه می‌کرد، امروز با موشک‌های نقطه زن از خود دفاع می‌کند و آماده فرمان ولایت برای استفاده از آن‌ها است.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس،  قدرت کشورهای آزادی خواه منطقه را به برکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرهنگ مقاومت و محور مقاومت، مسئله مهمی است که باید آن را به نسل جدید انتقال دهیم و آنها را با این موضوع آشنا کنیم و بدانیم که اگر در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با تفکر مقاومت و ایستادگی جلو برویم دست یافتن به موفقیت دور از ذهن نخواهد بود.

وی تنها راه نجات کشور را نه مذاکره که ایستادگی عنوان کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش حضرت آقا که فرمودند: "هر کس در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد، ما از او حمایت خواهیم کرد" بنابراین محور بعدی که باید به صورت ویژه به آن در جامعه پرداخته شود، محور حمایت از نیروهای مقاومت است.

ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با تاکید بر اینکه حمایت از مظلوم جز آرمان‌های انقلاب اسلامی است، یادآور شد: نابودی و ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود، حتی اگر این مسئله به مذاق برخی از افراد در داخل کشور خوش نیاید.

وی با بیان اینکه با نابودی رژیم صهیونیستی، شرایط ظهور را فراهم خواهیم کرد، گفت: چشم همه آزادی خواهان جهان به اتفاقات داخل کشور ما است و لذا باید مراقب باشیم که به جای اختلافات داخلی که باعث دلسردی جبهه مقاومت می‌شود، به انسجام در داخل کمک کنیم و این در مسیر گام برداریم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید اجازه دوگانه سازی در رابطه با تفکرات مقاومت و زیر سوال بردن مرد میدان را بدهیم، یادآور شد: مردم به خوبی می‌دانند آنچه باعث امنیت و آرامش کشور شده، رزمندگان پادگان‌ها و مردان میدان هستند، بنابراین طرح برخی از موضوعات به بهانه تبلیغات سیاسی در رابطه با پادگان و دادگاه صحیح نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید در جهت آگاهی بخشی به مردم در جامعه قدم برداریم، عنوان کرد: مردم می‌دانند که مبارزه با فساد و تسویه مشکلات و فسادهای سازمانی داخلی در سایه قدرت دادگاه رخ خواهد داد.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس تقویت تفکر جهادی، ایثار و مقاومت را مهم‌ترین توصیه امامین انقلاب برشمرد و اظهار داشت: ما هیچ‌گاه بر سر آرمان‌های خود پا به عرصه مذاکره نخواهیم گذاشت و تن به چنین مذاکره‌ای نخواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha