یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعتراض خود جوش دانشجویان و طلاب قم در میدان روح الله

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اعلام کرد: تجمع مردم قم علیه جنایات رژیم صهیونیستی روز شنبه اول خرداد برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تجمع مردم قم علیه جنایات رژیم صهیونیستی روز شنبه اول خرداد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: این شورا در اطلاعیه خود آورده است: با تقدیر و سپاس صمیمانه احساس تکلیف دینی و دغدغه دردمندانه و ستودنی شما بزرگواران برای حضور در صحنه و اعلام حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در برابر کشتار وحشیانه رژیم خبیث و گرگ صفت صهیونیستی و شهادت صدها انسان بیگناه خاصه زنان و کودکان معصوم و بمباران شبانه روزی تخریب منازل و آواره شدن دهها هزار نفر به آگاهی می رساند:

الحمدلله با پیگیری های به عمل آمده از سوی این نهاد مجوز ستاد کشوری مدیریت بیماری کرونا برای برگزاری تجمع توأم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی واصل گردید.

اینک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از شما مردم فهیم متدین و شریف قم برای شرکت در تجمع باشکوه همراه با رعایت اصول بهداشتی متناسب با وضعیت کرونایی که ان‌شاءالله ساعت ۶:۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز شنبه اول خرداد در میدان روح الله مجاور بیت شریف حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه برگزار خواهد شد،دعوت می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    بالاخره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از خواب بیدار شد فکر نمیکنید هنوز زوده ؟؟؟
    • سلام IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      0 0
      دقیقا! بنده هم میخواستم همین رو بگم که فکر نمیکنید کمی زوده؟