جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان با تأکید بر لزوم جلوگیری از تهمت، اهانت، ورود به زندگی شخصی و بیان کلمات زشت از سوی نامزدهای انتخاباتی، توسط دستگاه‌های نظارتی، گفت: از وعده های پوچ و غیرواقع بینانه و شعارهای بی اساس در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باید برحذر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلای بقیة الله الاعظم کاشان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه عناوین و القاب گولمان نزند، اظهارداشت: مبادا کسانی که قبلا جایگاهی در کشور داشتند، بخواهند به نوعی از آن جایگاه علیه نظام سوء استفاده کنند.

امام جمعه کاشان با تاکید بر مقابله با ارازل و اوباش در تبلیغات انتخاباتی، با بیان اینکه ایجاد درگیری در استان‌های مرزی، در دستورکار دشمن قرار دارد، گفت: فشار اقتصادی دولت های استعمار غرب برملت ایران، القاء فساد و عدم صلاحیت مسئولان ارشد نظام، به کارگیری گروه های رانده شده، ترویج لزوم نظارت بین المللی و سازمانهای جهانی و انتخابات در این برهه از زمان، شیوه کار دشمنان است.

 وی فشار آوردن برای تایید نامزدهای غیرانقلابی  و غیرارزشی توسط شورای نگهبان را از دیگر توطئه های دشمنان دانست و گفت: شورای نگهبان مورد تایید شخص مقام معظم رهبری  است و قدرتمندانه هم برای تحمل این فشار از خودش مقاومت نشان داد.

وی افزود: سعی دشمن بر این است که کاندیدا های غیرارزشی را در میدان نگه دارد؛ از این رو باید جلو تکثر و تخریب عناصر ارزشی انقلابی در میدان انتخابات ریاست جمهوری گرفته شود.

امام جمعه کاشان، عدم توجه جامعه به شاخص های کاندیدای اصلح را از دیگر شیوه های چالش آفرین دانست و گفت: ریختن رای سفید و باطل و بدون شناخت از کاندیدا و انجام خرید رای از دیگرشیوه های چالش آفرین در انتخابات ریاست جمهوری می باشد.

وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از تهمت، اهانت، ورود به زندگی شخصی و بیان کلمات زشت از سوی نامزدهای انتخاباتی، توسط دستگاه‌های نظارتی، گفت: از وعده های پوچ و غیرواقع بینانه و شعارهای بی اساس در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باید برحذر شود.

وی، با تاکید بر فراهم نمودن فضای آرام و مطمئن در انتخابات ریاست جمهوری افزود: از ایجاد ناامنی و پرخاشگری از سوی طرفداران کاندیدهای ریاست جمهوری هم باید ممانعت شود.

آیت الله سلیمانی به سالت سنگینی که در فرصت یک ماهه به گردن نخبگان، خبرگان، فرهیختگان و عناصر برجسته جامعه از جمله روحانیت می باشد اشاره کرد و گفت: رؤسای مراکز حوزوی، مراجع تقلید، مبلغان دینی طرح‌های هجرت، ائمه جماعات و جمعه با صدور بیانیه و تبلیغ نقش کلیدی در حضور پرشور مردم در انتخابات دارند.

 وی در پایان با بیان اینکه همگان مدیون امام راحل، رهبری و خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی ایران هستیم گفت: نکند واگرایی در ما بوجود بیاید و آب به آسیاب دشمن بریزیم.

لزوم جلوگیری از تنش‌های انتخاباتی از سوی دستگاه‌های نظارتی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha