دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سوم خرداد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان گفت: سوم خرداد، حاصل ایمان و عمل مخلصانه به تفسیر همه جانبه ایثار و اقتدای انقلابی مردم مومن به ولایت است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم مریم میرکریمی در آستانه فرارسیدن سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر در جمع اساتید و کارکنان این مدرسه، سوم خرداد ماه را، روز غرور ملی و فتح ارزش ها دانست.

وی افزود: روز آزادسازی خرمشهر، برگ زرینی در ثبت شجاعـت رزمندگان اسلام، بزرگترین حماسه دوران جنگ تحمیلی، نشان بارز قدرت وحدت و همبستگی ملت غیور ایران بود که با یکدلی برای رهایی خرمشهر شتافته و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

مدیر مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان گفت: این روز، تجلی همدلی ملت قهرمان و همیشه در صحنه است که با اتکا به قدرت لایزال خداوند متعال و با رهنمود های معمارکبیر انقلاب توانستند حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند.

میرکریمی ادامه داد: این حماسه، حاصل ایمان و عمل مخلصانه به تفسیر همه جانبه ایثار و اقتدای انقلابی مردم مومن به ولایت است.

وی اضافه کرد: امروز ملت آگاه ایران، ضمن توجه و پایبندی به آن همه ایثار و رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بویژه حماسه سوم خرداد سال۶۱  همواره بر این رشادت ها ارج نهاده، بر هوشیاری و آمادگی خود افزوده و آماده جان فشانی از تمامی اهداف و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

استاد حوزه خواهران در پایان خاطرنشان کرد: اساتید، طلاب و کارکنان این مدرسه، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به امت شهیدپرور ایران اسلامی، با تأسی و تبعیت از فرامین بنیانگذار نهضت بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در راستای حفظ و پاسداری آموزه های این حماسه ی بزرگ تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha