چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 960264
۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
غرفه انتخابات

 حوزه / غرفه انتخابات و حضور مردم با همکاری امور فرهنگی مدرسه علمیه صالحیه قزوین، در محوطه مسجدالنبی (ص) برپاشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد مجیدی، ظهر امروز در افتتاح این غرفه گفت: حضور مردم پای صندوق های رای وظیفه مسئولان را سنگین‌تر خواهد کرد، زیرا مردم علیرغم همه مشکلات موجود اقتصادی باز هم عرصه را خالی نمی‌کنند و این نشان می‌دهد که مردم انقلاب را همچون جان خود دوست دارند، بنابراین همه مسئولان باید در خدمتگزاری به ملت لحظه‌ای درنگ نکنند.

خاطرنشان کرد: با حضور در انتخابات بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کرده و با  با حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌های رای به جهانیان نشان می‌دهیم که ملت ایران همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

برپایی غرفه انتخابات در مسجد النبی(ص) قزوین

 وی ادامه داد: در این برهه حساس زمانی در وضعیتی قرار داریم که دشمن از هر سو برای  ایجاد توطئه و تفرقه تلاش شبانه‌روزی دارد و حضور در انتخابات تمام فتنه ها و نقشه های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

این فعال فرهنگی با اشاره به هدف از برپایی این غرفه در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد، بیان کرد:  اولین رسالت ما این است که یأس را از مردم بگیریم، به آنان امید داده و  شرکت در انتخابات را به آنان گوشزد نماییم، زیرا همه باید در انتخابات شرکت کنند و وظیفه ما است که علاوه بر حضور در انتخابات، برای شرکت دیگران هم تلاش کنیم.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: دوره حساسی در پیش است و اگر بدون دقت و احساسی بخواهیم رای دهیم جز ضرر و خسران برای خود و جامعه حاصلی نخواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha