پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 960304
۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
سهیل اسعد

حوزه/ مدتی پیش خانم مونیکا که از خبرنگاران ونزوئلایی است توسط یکی از خواهران ایرانی به بنده معرفی شد. اما داستان آشنایی اولیه او با اسلام بسیار جالب است. او دختر والدینی انقلابی است که مادر بزرگی مذهبی داشته! در اینجا افراد یا باید مذهبی باشند و یا انقلابی و جمع این دو با هم ناممکن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سهیل اسعد طلبه آرژانتینی و مبلغ بین‌الملل که این روزها در ونزوئلا به سر می‌برد با انتشار فیلمی از شهادتین یک بانوی تازه مسلمان در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

بانویی تازه مسلمان با داستانی جذاب

مدتی پیش خانم مونیکا که از خبرنگاران ونزوئلایی است توسط یکی از خواهران ایرانی به بنده معرفی شد. او گاهی سوالات اعتقادی خود را برایم ارسال می‌کرد اما ظاهرا خجالت می‌کشید خیلی سوال کند.

بعد از اینکه به ونزوئلا آمدم چند باری پرسش و پاسخ تلفنی داشتیم تا اینکه تصمیم گرفت شهادتین را بگوید.

اما داستان آشنایی اولیه او با اسلام بسیار جالب است. او دختر والدینی انقلابی است که مادر بزرگی مذهبی داشته! در اینجا افراد یا باید مذهبی باشند و یا انقلابی و جمع این دو با هم ناممکن است. (بخاطر تعالیم متضاد کلیسای کاتولیک و سوسیالیسم).

اما او دو سال پیش با دیدن مصاحبه یکی از شهیدانی -که اینستاگرام به آوردن نامش حساس است- متوجه می‌شود مکتبی وجود دارد که همه دستاوردهای خود در عرصه‌های جهادی و انقلابی را به شخصیت‌های مذهبی از جمله امام علی و امام حسین علیهماالسلام ربط می‌دهد.

کوتاه سخن اینکه قدر این مکتب را ماهی های در آب نمی‌دانند.

سهیل اسعد،
مرکز اسلامی کاراکاس - دوم خرداد ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha