چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
پیشرفت‌های هسته‌ای

حوزه/ دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در خصوص پایان موعد بیانیه مشترک ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی امروز (دوشنبه) در خصوص پایان موعد بیانیه مشترک ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی توضیحاتی ارائه کرد.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در این بیانیه اعلام کرد: امروز سوم خردادماه ۱۴۰۰ فرصت سه ماهه در خصوص نگهداری داده‌های دوربین‌های نظارتی نصب شده در تاسیسات هسته‌ای ایران به پایان می‌رسد.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر تداوم توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی از سوی ایران بر اساس قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» در مورد نحوه ادامه کار پس از انقضای زمان توافق قبلی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصمیم گرفت؛ «با توجه به در جریان بودن مذاکرات فنی پیرامون حل و فصل موضوعات پادمانی بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به موازات مذاکرات وین در جریان است، حفظ داده‌های دوربین‌های نظارتی را به مدت یک ماه از تاریخ سوم خردادماه ۱۴۰۰ ادامه دهد تا از این طریق فرصت لازم برای پیشرفت و به نتیجه رسیدن مذاکرات فراهم شود.»

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha