پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی گفت: مهلت ثبت نام حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تا روز سه شنبه ۱۵ تیرماه تمدید شد.

خانم صادقیان، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز،  ضمن بیان اینکه در سال جاری تا کنون بیش از ۳۴۱ نفر جهت تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی ثبت نام نموده اند افزود: مهلت ثبت نام مقاطع تکمیلی(سطح۳و۴) و بازپذیری تا ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ و مقطع عمومی  دیپلم تا  ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ می توانند از طریق وبگاه paziresh.whc.ir تمدید و علاقه مندان در مدارس علمیه سراسر کشور اقدام به نام نویسی کنند.

وی افزود: داوطلبانی که  پیش از این در پذیرش سال تجصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کرده بودند، می توانند در این مدت اطلاعات خود را ویرایش کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۱۲۲۶ طلبه در ۱۵ مدرسه علمیه در مقطع سطح دو مشغول به تحصیل می باشند.

وی اضافه کرد: در سال جاری در مقطع عالی(سطح۳  کارشناسی ارشد) بیش از ۲۴۰ طلبه در رشته های فقه و اصول – تفسیر و علوم قرآن – کلام با گرایش مهدویت – اخلاق اسلامی،  مشغول به تحصیل می باشند و پذیرش طلاب در این مقطع در شهر تبریز و خسروشاه  می باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی  در پایان  اضافه کرد: علاقمندان می­ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه های راهنمای پذیرش در سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و یا پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است آزمون مقاطع تکمیلی و بازپذیری در مورخه ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ و  آزمون مقطع عمومی ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر در مورخه ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha