جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش

سرتیپ دربندی گفت: از شجاعت فرزندان ایران‌زمین همین بس که دشمن جرأت نزدیک شدن به آبهای خلیج فارس را ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، امیر سرتیپ غلامحسین دربندی، شامگاه  سه شنبه در جمع مردم ولایت مدار شهرستان خمینی شهر، در حسینیه ثارالله بیان کرد: امروز هراس دشمن از وجود جوانانی است که شعار هیهات مناالذله سر می دهند و درس خود را از مکتب عاشورا فرا گرفته اند.

وی با بیان رشادت‌های فرزندان ایران در جنگ تحمیلی به وصیت یکی از پنج شهید که از سادات بودند اشاره نمود و گفت: پدر آن شهید که وضعیت مالی خوبی نیز نداشتند گفته بود فرزندم وصیت کرده که از خونش سوء استفاده نشود.

دربندی به رشادت شهید محسن حججی شهید دهه هفتادی که رشادت و جوانمردی را از سقای دشت کربلا آموخت اشاره کرد و افزود: ماهیت دشمن تقدیر و تشکر از نیروهایی است که ملتها را به خاک‌و خون می کشند و ذره ای از انسانیت در وجود انها یافت نمی شود.

این مقام نظامی به عملیات بیت المقدس که از اهمیت فراوانی در طول دوران دفاع مقدس دارد اشاره کرد و یادآور شد :در زمان رسول اکرم(ص)، پیامبر توصیه می‌فرمود:مراقب زنان و کودکان و خانه های مردم باشید و ‌باگذشت ۱۴۰۰سال از آن دوران، اخلاق نبوی در فرماندهان جنگ ایران یافت میشود، نمونه آن سردار دلها قاسم سلیمانی است که در این سخن رسول خدا دقت و توجه داشت.

مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از حفظ تمامیت ارضی ایران توسط دلاور مردان رشید ایران سخن گفت و اظهار کرد: در حال حاضر مشاهده می کنیم که نامزدی برای شرکت در انتخابات هدفش را زنده کردن تمدن ایران می داند در حالی که هشت سال وزیر بود و کلید یک خانه را به دست ملت نداد.

وی ادامه داد: از شجاعت فرزندان ایران‌زمین همین بس که دشمن جرات نزدیک شدن به آبهای خلیج فارس را ندارد، ناوی که سیصد فروند هواپیما بر آن می نشیند اسیر نیروهای تکاور قدرتمند ایران می شود و دچار رعب و وحشت شده و به گریه می افتد، با آنکه می داند منش ایرانی است که اسیر را مورد آزار و اذیت قرار نمی دهد.

دربندی، مکتب عاشورا را اصیل و حماسی خواند و خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تاسی به سید و سالار شهیدان در عملیات بیت المقدس چنان رشادتی از خود به یادگار گذاشتند که تکرار ناشدنی است و مانند خورشید همیشه درخشندگی دارد.

دشمن جرأت نزدیک شدن به آبهای خلیج فارس را ندارد

دشمن جرأت نزدیک شدن به آبهای خلیج فارس را ندارد

دشمن جرأت نزدیک شدن به آبهای خلیج فارس را ندارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha