یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
اهدای جهیزیه
اهدای جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ٢ هزار سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، مجید حیدری در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا گردید که ۴۰ میلیارد ریال به‌صورت مشارکتی از طرف خانواده نوعروسان و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان تامین شد.

وی افزود: از مجموع این جهیزیه‌ها ۵۰۰ سری در شهرستان لردگان، ۱۰۰ سری در شهرستان اردل، ۴۵۰ سری در شهرستان کوهرنگ، ۲۵۰ سری در شهرستان خانمیرزا، ۶۰ سری در شهرستان کیار، ۳۷۰ سری در شهرستان شهرکرد، ۷۰ سری در شهرستان بروجن، ۱۵۰ سری در شهرستان‌های سامان و بن و ۵۰ سری به‌صورت متفرقه در سطح چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

حیدری با بیان اینکه هر سری از این جهیزیه‌ها شامل ۱۵ قلم وسایل ضروری زندگی است، خاطرنشان کرد: یخچال، ماکروفر، فرش، سرویس قابلمه، اتو، اجاق گاز، سرویس خوراک‌پزی، جارو برقی، لباسشویی، آب‌میوه‌گیری، چرخ گوشت و سایر ملزومات از جمله این اقلام است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۲ هزار و ۷۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اهدا شده، تصریح کرد: این طرح با همکاری بسیج سازندگی سپاه پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام و اجرایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha