یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی‌تفاوتی به انتخابات ریاست جمهوری و حتی شوراهای اسلامی شهر و روستا به نوعی یک خودکشی سیاسی است و تنها کسانی که در این میان سود می‌برند، همان دشمنان قسم خورده این انقلاب مردمی هستند.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در هفته‌های آینده کشور شاهد یک رویداد بسیار بزرگ سیاسی ـ تاریخی است. این رویداد به حدی از اهمیت برخوردار می‌باشد که حتی رسانه‌های برون مرزی و معاند بخش زیادی از اخبار خود را به این انتخابات اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: توجه و نگاه غربی‌ها و در راس آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به انتخابات ریاست جمهوری بسیار متفاوت‌تر است، به گونه‌ای که تمام توان خود را برای مهندسی کردن این همه‌پرسی به‌کار بسته‌اند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار اضافه کرد: از سوی دیگر برخی از مخالفان داخلی با سخنرانی‌های خود در فضای مجازی و اظهارنظرهای مغرضانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دنبال تحریم انتخابات ریاست جمهوری هستند که این عملکرد داخلی ها کمتر از خیانت دشمنان این انقلاب و نظام نیست. بنابراین امیدواریم این افراد که تحت احساسات خود این گونه سخنان تحریک‌آمیز را بیان می‌کنند، دوباره به دامان انقلاب و نظام برگردند و خود را در قالب گروه‌های معاند و برانداز تعریف نکنند که چیزی جز پیشمانی برای آنان به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه با اشاره به نقش حیاتی انتخابات در کشوری همانند ایران، بیان داشت: همانطوری که چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت و حیاتی بودن انتخابات برای انقلاب و نظام تاکید کردند، بی‌تفاوتی به انتخابات ریاست جمهوری و حتی شوراهای اسلامی شهر و روستا به نوعی یک خودکشی سیاسی است و تنها کسانی که در این میان سود می‌برند، همان دشمنان قسم خورده این انقلاب مردمی هستند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم ملت ایران در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر یک حماسه بزرگ و تاریخی رقم بزنند تا شاهد رشد و شکوفایی این نظام الهی بیش از پیش باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha