جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف شرعی و ملّی واجدان شرایط است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی، امام جمعه نورآباد، امروز در جمع بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان، با اشاره به اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رأی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام است، اظهارداشت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو پشتوانه ای محکم برای دولت آینده در تقابل با دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات برای مردم تبیین شود، بیان داشت: طلاب، مبلغان و فعالان فرهنگی باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود و تبلیغ چهره به چهره ضرورت حضور در پای صندوق های رای و همچنین معیارهای انتخاب اصلح را برای مردم تشریح کنند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای موجب تقویت و کارآمدی نظام در عرصه های گوناگون خواهد شد، خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب قوی شدن نظام در عرصه دیپلماسی و امنیّت داخلی و خارجی است.

حجت الاسلام خانی در پایان بر تبلیغ مستمر فعالان دینی و فرهنگی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: برنامه های تبلیغی برای تحقق این مهم باید برای همه اقشار برنامه ریزی و اجرایی شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha