چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور امیری

حوزه/ حجت الاسلام صنعت‌پور گفت: نگاه فعالان فرهنگ الهی باشد نه اداری تا بتوانند به عنوان شبکه‌ای موثر در رشد کمّی و کیفی برنامه‌ها نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام حسین صنعت‌پور امیری، در اولین گردهمایی رابطین فرهنگی ستاد ارتش، گفت: ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگانی نخبه محور است؛ لذا هم برنامه‌های فرهنگی‌اش باید ممتاز باشد و هم مشارکت فعال کارکنانش باید در نقطه عالی باشد.

وی افزود: اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در طول سال و در بازه‌های زمانی مناسب برنامه‌های متعدد و متنوعی داشته و دارد که ثمر بخشی کامل برنامه‌ها نیاز به همکاری و تعامل بیشتری خواهد داشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ادامه داد: نگاه رابطین و فعالان فرهنگی باید الهی باشد نه اداری تا بتوانند به عنوان شبکه‌ای موثر در رشد کمّی و کیفی برنامه‌ها نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: رابط فرهنگی، عضو افتخاری عقیدتی سیاسی است که می‌تواند در بسط فرهنگ دینی و تقویت برنامه‌های فرهنگی، بازوی فرهنگی در هر یگان باشد.

برپایه این گزارش، در این نشست، معاونان و مسئولان اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و رابطین فرهنگی معاونت‌ها و ادارات ستاد آجا به بیان راهکارها و نقطه نظرات خود در راستای ارتقای سطح همکاری‌ها و هم‌افزایی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در سطح یگان‌های مختلف ستاد ارتش پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha