جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلیمن حمید شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با ارسال نامه‌ای از مرزوق علی غانم رئیس مجلس کویت به‌خاطر تصویب قانون تشدید مجازات عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با ارسال نامه‌ای از مرزوق علی غانم رئیس مجلس کویت به‌خاطر تصویب قانون تشدید مجازات عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

استاد مرزوق علی غانم

رئیس محترم مجلس امت کویت

با سلام و احترام

بر خود واجب می‌دانم از آن مجلس محترم به‌خاطر تصویب قانون تشدید مجازات عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم، چنانچه بیان کردید به‌موجب این قانون، هرگونه تعامل مردم و دولت کویت با رژیم صهیونیستی در تمام سرزمین‌های اشغالی ممنوع است.

بدون شک این گام مبارک موجب افتخار و عزت علمای جهان اسلام و متفکرین و کلیه آزادگان جهان اسلام است که برای گرفتن حق ملت فلسطین ایستاده‌اند؛ این قانون به معنی حمایت از مجاهدان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و رد هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به قدس و مردم فلسطین است.

این اقدام مجلس کویت باید الگویی برای مجالس کشورهای اسلامی باشد که نماینده ملت خود در دفاع از شرف و کرامت امت هستند؛ لذا باید تلاش خود را برای استفاده از این مرحله جدید ادامه دهیم؛ مرحله تحقق امت واحده، مقاوم و استوار در برابر دشمن تا رسیدن به تحقق عزت و کرامت و ایجاد روابط آرمانی اسلامی.

لازم به ذکر است، پارلمان کویت روز پنجشنبه ۶ خرداد طی نشستی فوق‌العاده درباره تحولات فلسطین، موافقت خود را با تشدید تحریم رژیم صهیونیستی و پرکردن خلأهای قانون منع عادی‌سازی با این رژیم را اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha