جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با بیان اینکه راه‌حل برون از مشکلات فعلی، همبستگی ملی و انتخاب رئیس‌جمهوری شایسته و انقلابی است، گفت: از مردم عزیز ایران اسلامی درخواست دارم که اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای را کنار گذاشته و با وحدت و همبستگی ملی، رئیس‌جمهوری مردمی برای ایرانی قوی و آباد انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند شورای نگهبان در عمل به مرّ قانون و عدم توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی در احراز یا عدم احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری، اظهارداشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، شاهد حرکت ارزشمند شورای نگهبان در خصوص احراز صلاحیت کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و تصمیم قاطعانه آن‌ها در این رابطه بودیم.

وی بیان کرد: همواره یکی از دغدغه‌هایی که ملت بزرگ و شریف ایران داشتند، این بود که شورای نگهبان باید وظیفه اصلی خودش، که احراز صلاحیت کاندیداهای واجد شرایط و در خور شأن نظام جمهوری اسلامی است را به نحو احسن انجام داده و این مطالبه را از اعضای محترم شورای نگهبان داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گفت: یکی از دغدغه‌هایی که گاهی اوقات شاید باعث شده شورای نگهبان در انجام وظیفه خودش دچار تردید شود، «حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی» بوده که آن‌ها را وا داشته، علی‌رغم برخی از ناملایماتی که در برخی کاندیداها وجود داشته، اما به خاطر گرم بودن صحنه انتخابات، صلاحیتشان را تأیید کنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، بیان کرد: در ادوار دولت‌های جمهوری اسلامی، برخی از مردم همواره این مسأله را متذکر شده‌اند که اگر شورای نگهبان صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را تأیید کرده و ما به یکی از آن‌ها رأی دادیم، چرا امروز باید به دلیل سیاست‌های بد رئیس‌جمهوری که شورای نگهبان، آن را تأیید صلاحیت کرده، متضرر و شاهد مشکلات عدیده باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، ضمن حمایت از تصمیم قاطع و قانونی شورای نگهبان، گفت: بحمدالله شورای نگهبان، در زمانی که دشمن تمام مکر خودش را برای نابودی انقلاب به کار گرفته، بدون ملاحظه و توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی و صرفاً برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، به وظایف خود عمل کرده و ۷ نفر را به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.

وی افزود: متأُسفانه همچنان شاهد آن هستیم که برخی‌ها، زبان به انتقاد گشوده و از ردّ صلاحیت‌ها گلایه می‌کنند! در حالی‌که همان‌ها ۴ سال گذشته، منتقد جدی بر این رأی بودند که چرا شورای نگهبان، مسئولان بی‌کفایت را به‌عنوان نامزد حساس‌ترین جایگاه اجرایی کشور، تأیید کرده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: جواب این افراد را مردم فهیم و دردکشیده ایران باید با شرکت در انتخابات و رأی به نامزد اصلح و واقعی دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، تکلیف شرعی مردم را حضور در صحنه و انتخاب نامزد اصلح و مردمی عنوان کرد و گفت: مردم باید برای دفاع و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، طوری در انتخابات عمل کنند که إن‌شاءالله رئیس‌جمهور آینده، با دست پری از رأی حداکثری و حمایت کامل و قاطبه مردم، به نحو احسن در جایگاه رئیس‌جمهور خدمت‌رسانی کند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان با تأکید بر اینکه راه‌حل برون از مشکلات فعلی، همبستگی ملی و انتخاب رئیس‌جمهور شایسته و انقلابی است، گفت: از مردم عزیز ایران اسلامی درخواست دارم که اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای را کنار گذاشته و با وحدت و همبستگی ملی رئیس‌جمهوری مردمی برای ایرانی قوی و آباد انتخاب کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha