شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با بیان اینکه کارنامه هر فرد، بیانگر حقانیت در گفتار اوست، گفت: حضور حداکثری در انتخابات اولویت اول بوده و بعد از آن انتخاب کاندیدای اصلح است؛ البته کارنامه و عملکرد هر کاندیدا باید دلیل حقانیت و معیار سنجش حرف او باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در اجتماع اعضای کمیته فرهنگیان قرارگاه مردمی الغدیر در مسجد ابوطالب(ع)، با بیان اینکه مطالبه گری مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، اظهارداشت: نیروهای انقلابی باید مطالبه گری کنند.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به مسائل انقلاب و مردم بی‌تفاوت بود، گفت: هرکجا مشکلی پیش آمد باید کار کارشناسی انجام شود و دلیل آن را پیدا و آن مشکل را رفع کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: به‌عنوان‌مثال در مسئله ریزگردها، مشکلات کشاورزی، بیکاری و خیلی مسائل دیگر کار کارشناسی انجام شد و ریشه مشکل اصلی را در انتقال آب خوزستان پیدا کردیم، لذا خیلی از دردمندان شهر و استانمان فریاد کشیدند و صدای واحدی به مرکز مخابره شده، جلساتی با سران قوا و در شورای عالی امنیت ملی برگزار شد، مکاتباتی با مقام معظم رهبری صورت گرفت و بحمدالله نیز مؤثر واقع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری اضافه کرد: در اثر این کارها دولت به این نتیجه رسید که باید آب را به جای سرچشمه‌های رودهای خوزستان، از خلیج‌فارس و دریای عمان به فلات مرکزی منتقل کند؛ این پیشنهاد ما بود که در شورای عالی آب کشور تصویب شد و دولت اخیراً آن را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه مطالبه گری از راه درست و قانونی آن بسیار خوب و تأثیرگذار خواهد بود، گفت: مطالبه گری در زمان انتخابات بسیار مهم است و باید صدای مشکلات خوزستان را به گوش کاندیداها برسانیم تا برنامه‌ای برای آن‌ها داشته باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: وظیفه ما اتمام‌حجت است؛ فرقی نمی‌کند که کدام دولت بر سرکار است، تا زمانی که حق هست، باید ایستادگی کنیم و از حق خوزستان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، باعث شده که کسی جرئت نکند به کشور تعدی کند، اظهارداشت: امنیت پایدار کشور مرهون همین حضور است و می‌توان تأثیر آن را در امنیت، پیشرفت، اقتصاد، عزت، کرامت و... به‌وضوح دید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، در پایان ویژگی‌های نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری را «فعال بودن»، «خستگی‌ناپذیر»، «ضدفساد»، «شجاع» و «مردم‌داری» عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری در انتخابات اولویت اول بوده و بعد از آن انتخاب کاندیدای اصلح است؛ البته کارنامه و عملکرد هر کاندیدا باید دلیل حقانیت و معیار سنجش حرف او باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha