پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فضای مجازی

حوزه/ معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر ضرورت توانمندسازی طلاب خواهر در هر سه عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در دیدار خانم حکمت نیا مدیر تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به نقش مهم طلاب خواهر در عرصه تبلیغ دینی تصریح کرد: خواهران طلبه باید در هر سه عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه توانمند باشند.

وی افزود: توانمندی ها و ظرفیت های بسیار گسترده ای در جامعه الزهرا علیهاالسلام وجود دارد و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در مجله پیام زن که از سوی این معاونت منتشر می شود آمادگی دارد تا در حوزه مطالعات زنان همکاری هایی را داشته باشد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با تشریح شهر فضای مجازی، چگونگی حضور و اتصال خواهران و نقش آفرینی زنان در این شهر را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: تعاملات میان دو مجموعه و برگزاری جلسات و نشست های تخصصی در این خصوص امری ضروری است.

لازم به ذکر است، در این دیدار خانم حکمت نیا مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز، گزارشی از فعالیت های این اداره را ارائه و خواستار تعامل و همکاری بیشتر با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی شد.

مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه امروز بهترین راه برای فعالیت های مختلف در عرصه های رسانه، هنر و فضای مجازی، از طریق تشکیلات سازی و شبکه سازی است، آمادگی خود را برای ایجاد این شبکه اعلام کرد.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha