پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سواد رسانه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره مقدماتی سواد رسانه با موضوع «هوش دیجیتال» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ندا حکمت نیا با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی سواد رسانه، اظهار داشت: این دوره آموزشی به صورت مجازی برای عموم طلاب، دانش‌آموختگان و مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: این دوره از ۱۵ اردیبهشت روزهای یکشنبه، ساعت ۱۸ الی ۱۹ به مدت پنج جلسه تشکل می‌شود.

حکمت نیا به سرفصل های این دوره اشاره کرد و افزود: سرکار خانم مریم رضازاده، مربی سواد رسانه و مدرس دانشگاه در این دوره حضور دارد و به مباحث مختلف از جمله آداب کاربری، هوش دیجیتال، چهار ریسمان زندگی ابری، بی‌زمانی و اعتیاد رسانه‌ای، نافراموشی و ردپای دیجیتال، بی‌مکانی و حریم خصوصی، بی‌جسمی و هویت در فضای مجازی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: پس از پایان دوره، آزمون کتبی برگزار می‌شود و شرط ورود طلاب به مرحله بعد، قبولی در این آزمون کتبی است.  

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: طلاب، مبلغان و دانش‌آموختگان تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

حکمت نیا تصریح کرد: شرکت در این دوره از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/rr۰۷۷۲۳r۸m۰m امکان پذیر است.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha