جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ نوین

حوزه/ فراخوان جذب طلاب، مبلغان و فارغ التحصیلان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کانون‌های تخصصی هنر، رسانه و فضای مجازی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ندا حکمت نیا  با اشاره به ثبت فعالیت‌های فضای مجازی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در سامانه اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی، اظهار داشت: جهت ساماندهی و ارتقای توانمندی‌های طلاب به صورت تخصصی در تبلیغ نوین، کانون‌های مختلف از جمله کانون طراحان، کانون نویسندگان، کانون فیلم‌نامه‌نویسان، کانون زبان‌دانان، کانون شعراء، کانون فناوران،کانون عکاسان و کانون سواد رسانه  تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه اظهار داشت: برای هر یک از طلاب، مبلغان و فارغ التحصیلان در امر تبلیغ دینی نقشی از توزیع‌گر محتوا، تولیدگر محتوا، فناور محتوا و همچنین رصدگر و تحلیل‌گر تعریف شده است که متقاضیان در زمان ثبت نام، نقش خود را انتخاب می‌کنند تا در شبکه مورد نیاز قرار گیرند.

حکمت نیا افزود: در بسته آموزشی تهیه شده این اداره، آموزش‌های تخصصی تولید محتوا از جمله نرم افزار پریمیر، نرم افزار فتوشاپ، عکاسی و فیلم‌نامه نویسی با فرمت ویدئو وجود دارد که در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: طلاب، مبلغان و دانش‌آموختگان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha