پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ثبت نام نخستین دوره تربیت مبلغ دانشجویی

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) با اشاره به آغاز ثبت نام نخستین دوره تربیت مبلغ دانشجویی ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام، گفت: مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان دی ماه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه بهرامی عنوان کرد: اولین دوره تربیت مبلغ دانشجویی از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: ثبت نام این دوره که ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام است، از ۱۸ دی آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

بهرامی با بیان اینکه این دوره دارای آزمون کتبی و مصاحبه ورودی است، گفت: آزمون کتبی از کتاب «پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی، جلد ۷»، انتشارات دفتر نشر معارف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دوره تربیت مبلغ دانشجویی در سه مرحله و در طول سه ترم برگزار خواهد شد، یادآور شد: این دوره به صورت مجازی و حضوری با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir قسمت دوره‌های آموزشی مراجعه کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha