یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اصغر صفرزاده

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه کردستان گفت: امام خمینی (ره) نمادی از رهبر مردمی بودند که از میان مردم برخاست و به پشتوانه مردم بر دهان رژیم طاغوتی زد که جز سرسپردگی به جبهه استکبار، پناهگاهی نداشت.

حجت الاسلام اصغر صفرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: چهاردهم خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) است. فقیه، حکیم، عارف بالله، محقق پایبند به سنت در عین نواندیشی، عالم عامل و مرجع تقلید انقلابی که قول را با فعل آمیختند و با اقبال مردمی نهالی را غرس کردند که با خون انقلابیون و جوانان آبیاری شد و ثمره آن در ۲۲ بهمن ۵۷ به بار نشست.

معاون پژوهش حوزه علمیه کردستان ادامه داد: امام خمینی (ره) از میان مردم برخاست و به پشتوانه مردم بر دهان رژیم طاغوتی زد که جز سرسپردگی به جبهه استکبار، پناهگاهی نداشت.

وی ادامه داد: فرارسیدن نیمه خرداد، یادآور قیام یاران آن فقیه فقید که در ۱۵ خرداد  ۱۳۴۲ است که به رهبر صدیق خویش لبیک گفته با نثار جان خود نقطه عطفی در خیزش حرکت اسلامی و آزادی خواهان رقم زدند و افق های روشن و نورانی پیروزی در برابر آن رژیم طاغوتی و سفاک را  برای ملت مستضعف ایران و تمام مستضعفین عالم ترسیم کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha