یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) در مدرسه مبارکه فیضیه

حوزه/ شرکت نکردن در انتخابات نه تنها راهکار منطقی برون رفت از مشکلات نیست، بلکه این کار زمینه ساز ایجاد مشکلات حادتر و بزرگتر در کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: به جرأت می‌توان گفت که امام راحل تحولات بسیاری در جهان سیاست به وجود آوردند.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تاسی از سیره انبیاء، ائمه اطهار علیهم‌السلام و نیز بزرگان دین، مسیر مبارزاتی خود علیه نظام ستم‌شاهی را ادامه دادند و در نهایت موفق به تشکیل حکومت اسلامی در ایران شدند.

حجت الاسلام محمدی افزود: معنویت، توکل به خدا، روحیه جهادی و مردمی و... از مشخصه‌های بارز امام راحل بود. ایشان به عنوان یکی از بزرگترین رهبران تحول آفرین در دنیا توانستند ثابت کنند که  ارزشها و معنویات بر هر سلاح و قدرتی مستولی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، گفت: در هفته‌های آینده شاهد برگزاری انتخاب رئیس جمهور جدید در کشور هستیم، بنابراین می‌طلبد که انتخاب ما، انتخابی آگاهانه و از روی بصیرت باشد.

استاد حوزه تصریح کرد: این دوره از انتخابات به علل مختلفی نسبت به انتخابات ادوار گذشته از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم ملت ایران در این انتخاب نهایت دقت و بینش را داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از جریان های سیاسی و افراد با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای به دنبال کمرنگ کردن انتخابات هستند، در حالی که شرکت نکردن در انتخابات نه تنها راهکار منطقی برون رفت از مشکلات نیست، بلکه این کار زمینه ساز ایجاد مشکلات حادتر و بزرگتر در کشور می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha