پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید حسن موسوی - رئیس انجمن شیعیان جامو وکشمیر

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی گفت: افکار و اندیشه های امام منشأ احیای اسلام و بیداری دینی و سیاسی مسلمانان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر هند به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام با توصیف امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی عالی رتبه اسلامی و انقلابی جهان، گفت: افکار و اندیشه های امام منشأ احیای اسلام و بیداری دینی و سیاسی مسلمانان است.

وی افزود: این نتیجه شخصیت و توانایی های رهبری امام خمینی بود که قدرتهای غربی که با تسلیم نفوذ بی نظیر و تهاجم فرهنگی خود، اسلام و ارزشهای اسلامی را از ایران دور کرده بودند. در همان سرزمین انقلاب اسلامی، اتفاق افتاد و همان سرزمین امروز به عنوان یک سنگر شکست ناپذیر از اسلام و امت اسلامی دارد منازل تکامل خود را طی می‌کند.

وی گفت: امام خمینی هدیه ای گرانبها به ملت ایران در قالب روحیه بی دریغ برائت و خود اتکایی از مستکبران جهان بخشید. امام خمینی (ره) روابط با نیروهایی را که به وضوح دشمن اسلام و مسلمانان هستند، منع کرده و نفرت و بی اعتنایی نسبت به آنها را به عنوان یک الزام شرعی اعلام کرد. 

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران علی رغم سخت ترین شرایط و فشارها و تحریم های بین المللی به همان سیاست امام خمینی (ره) پایبند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha