شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: انتخابات نماد واقعی مردم سالاری دینی و از برکات نهضت امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، بیان کرد: خون شهدای ۱۵ خرداد آغازی بر پایان دیکتاتوری رژیم طاغوت بود که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه افزود: مردم هیچ گاه از انقلاب و آرمان امام(ره) و شهدا کوتاه نیامده و به رغم سوءمدیریت مسئولان، در مقابل زیاده خواهی دشمنان قسم خورده ایستاده اند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم انقلابی در تمامی صحنه ها پا به رکاب انقلاب اسلامی و امامین انقلاب بوده و در همه انتخابات شرکت کرده اند، از طرفی توپ در زمین مسئولان انداخته که ضمن عمل به وعده ها، قدردانی از مردم را در عمل بجا بیاورند.

وی در پایان با اشاره به این که خروجی صندوق رای تصمیم مردم است، گفت: مکلفیم به فرامین راهگشای امامین انقلاب در خصوص شرکت در انتخابات عمل نموده که موجب سر بلندی کشور و پیام دندان شکن برای استکبار جهانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha