پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اقدامات طلاب جهادی مایه دلگرمی و مباهات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در بازدید از روند احیا و بازسازی مدرسه علمیه امام صادق (ع) روستای خرق و در دیدار با جهادگران قرارگاه جهادی کریم اهل بیت (ع) ضمن عرض خداقوت و دعای خیر برای جهادگران گفت: این حرکت های جهادی که مدت هاست در کشور آغاز شده است مایه دلگرمی و مباهات است و بحول و قوه الهی منشأ برکات است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: از تفاوت هایی که کارهای جهادی با دیگر کارها دارد این است که جهادگران عاشقانه، دلسوزانه و بدون هیچ چشم داشتی وارد عرصه جهاد و خدمت رسانی می‌شوند و این حرکت ها برکات زیادی رابه همراه خواهد داشت.

امام جمعه بجنورد با تاکید براینکه قدرت نظام،کشور و مردم ما از قبل دین است، گفت: اگر دین را از کشور جدا کنیم قدرت دیگری ندارد و همین اعتقادات مردم به دین به حوزه‌های علمیه و به مراجع عظام تقلید، دست به دست هم داده تا مردم ایران در یک جبهه و با وحدت و در مسیر انقلاب و امام(ره) حرکت کنند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ضمن تاکید بر تاثیر علماء و روحانیون در اعتقادات دینی مردم گفت: هنگامی که علماء در جایی بیشتر حضور پیدا کرده اند تاثیر بسیار زیادی در اعتقادات دینی و سلامت مردم گذاشته آمد و باعث دوری از فساد شده اند.

وی ادامه داد: انقلابی که به رهبریت امام خمینی(ره) آغاز و با همراهی مردم به سرانجام رسید و برکاتی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، از همین حضور علماء در بین مردم نشأت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha