شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مجیدی قزوین

 حوزه / مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: ارزش‌ها و زوایای تاریخی قیام ۱۵ خرداد برای نسل جوان تبیین شود، چرا که انسان باید هر چیزی که با سختی و زحمت به دست می‌آورد را به بهترین شکل معرفی کرده و آن را زنده نگه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، شب گذشته در مراسم سالروز قیام ۱۵ خرداد که در آستان مقدس امام زاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، گفت: قیام  ۱۵ خرداد سال ۴۲ زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که دنیا را متحول کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مردم باید نسبت به ترویج فرهنگ بزرگ اسلامی کوشا باشند. رسانه‌های جمعی هم نسبت به اطلاع رسانی کامل این قیام خونین در جامعه تلاش داشته باشند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ و هدایت‌های امام خمینی(ره) باعث به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۲ بهمن سال ۵۷ شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: قیام  ۱۵ خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد،

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: باید ارزش‌ها و زوایای تاریخی قیام ۱۵ خرداد برای نسل جوان تبیین شود، چرا که انسان باید هر چیزی که با سختی و زحمت به دست می‌آورد را به بهترین شکل معرفی کرده و آن را زنده نگه دارد .

وی اظهار کرد:  نقش بی بدیل امام خمینی (ره) به عنوان رکن اساسی رهبری بسیار مهم بود و مدیریت و رهبری ایشان سبب رسیدن انقلاب به بزرگی و عظمت شد.

حجت الاسلام مجیدی تصریح کرد: با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر امید دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را ناامید کرده و نسبت به آینده انقلاب امیدوار باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha