جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با اشاره به عزم جزم دشمنان برای زمین‌گیر کردن ماشین اقتصاد کشور، گفت: در تمام عمرم چنین ندیده‌ام که دشمنان این‌قدر با یکدیگر متحد و همسو باشند؛ بنا بر این به همه فضلا توصیه می‌کنم که هر چه توان دارند برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس‌جمهور کارآمد و قوی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان، که در راستای انسجام فکری برای ارائه راه‌کارهای افزایش حداکثری حضور مردم در انتخابات، برگزار شد، اظهارداشت: امیدواریم به‌زودی با حضور گسترده مردم در صحنه و تشکیل دولت انقلابی-اسلامی، معنی و حلاوت خدمت به مردم را به‌صورت واقعی بچشیم.

وی با اشاره به موج حملات سنگین رسانه‌ای دشمن برای نا امیدی و یأس مردم نسبت به وضع موجود، گفت: در تمام این ۴۳ سالی که از عمر انقلاب گذشته، هر سال می‌گفتند که در انقلاب به پایان عمر خود رسیده و کارش تمام است! اما امروز ببینید همان‌هایی که دم از نابودی انقلاب اسلامی می‌زدند، خودشان چگونه از صحنه روزگار خارج و محو شدند.

امام جمعه اهواز، با اشاره به راز استمرار انقلاب، بیان کرد: علتش همان جمله‌ای است که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ «جمهوری اسلامی؛ نه یک کلمه بیشتر و نه کمتر...» و تا زمانی که مردم به تعبیر قرآن «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» بوده و دین خدا را یاری کنند، قطعاً انقلاب نیز پابرجا خواهد ماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، پیرامون اقدامات دشمنان، گفت: در تمام عمرم چنین ندیده‌ام که دشمنان این‌قدر با یکدیگر متحد و همسو باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، «غرب‌گرایی» را ویروس کشنده جامعه دانست و بیان کرد: یکی از دستاوردهای این تفکر غرب‌گرایی، عدم رعایت اخلاق از سوی نامزدهاست! که مردم نیز نمونه بارز آن را در مناظرات ریاست‌جمهوری، به عینه مشاهده کردند.

وی، با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا نامزدی از جبهه انقلاب به کرسی ریاست‌جمهور ننشیند، گفت: به همه شما فضلا توصیه می‌کنم که هر چه توان دارید در این مدت برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تلاش کرده و جوانان انقلابی را نیز برای تبیین ویژگی‌های رییس جمهور انقلابی و مردمی بسیج کنید.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر اینکه مساجد باید پرچم‌دار شورآفرینی انتخابات ۱۴۰۰ شوند، افزود: به‌یقین حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، دولت را تقویت و قدرت چانه‌زنی او مقابل دیگر دولت‌ها را افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، انتخاب فرد اصلح از میان چندین گزینه را بسیار مهم خواند و گفت: اگرچه تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری توان مدیریت اجرایی بالایی دارند، اما باید بدانید که شرط موفقیت و پیروزی در این دور از انتخابات، وحدت و تمرکز روی یک فرد است! از این رو تا می‌توانید اختلافات درون جبهه‌ای را کنار گذاشته و تنها و تنها بر روی اصلح‌ترین و مقبول‌ترین فرد موجود تمرکز و آن را حمایت کنید.

وی در پایان اظهارداشت: امروز در دوران بسیار حساسی به سر می برویم که برای عبور از آن، باید متحد، باهوش و یک‌سو عمل کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha