دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام انصاری راد

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه انتخابات یکی از عرصه های بزرگ و تاثیرگذار در انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود، گفت: همه ما برای خنثی کردن توطئه دشمنان در انتخابات دو تکلیف انقلابی، دینی و شرعی داریم که یکی حضور جدّی و فعال در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در بندرعباس گفت: نکته حایز اهمیت در عرصه انتخابات امسال که دارای اهمیت زیادی است مشارکت حداکثری است، زیرا دشمن از مدتها پیش خط رسانه ای خود را به گونه ای طراحی و تنظیم کرده که مردم را از مشارکت در انتخابات دور نگه داشته و مایوس نماید.

وی ادامه داد: دشمن و جبهه معاند و معارض انقلاب همواره با امکانات تبلیغی، ماهواره ای و رسانه ای درصدد است انقلاب اسلامی را یک انقلاب ناکار آمد جلوه دهد و کارایی آن را در اذهان مردم منفی نشان دهد، این در حالی است که اصل و مبانی انقلاب به جنبه های مختلف زندگی مردم پرداخته، زیرا این انقلاب مبتنی بر نظام ولایت فقیه طراحی شده که به همه زوایای زندگی مردم توجه دارد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: همه ما برای خنثی کردن توطئه دشمنان در انتخابات دو تکلیف انقلابی، دینی و شرعی داریم که یکی حضور جدی و فعال در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام انصاری راد ادامه داد: رئیس جمهور به عنوان کسی که چهار سال عهده دار اداره امور کشور است، باید فردی اصلح باشد که معیار های این شخص را رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود مشخص کرده اند.

وی تصریح کرد: بر اساس تفسیر و تحلیل های مقام معظم رهبری از اصلح، باید  فردی انقلابی، مدیر، مدبر، موقعیت شناس و آگاه به شرایط روز و جریانات مختلف جهان باشد که برای شناخت چنین فردی می توان از نظرات نخبگان، صاحب نظران، فرهیختگان و کسانی که آگاهی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... دارند، استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha