جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام مجیدی قزوین

حوزه / مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: دشمن از راه فرهنگی و آلوده کردن اخلاق جوانان برای ضربه زدن به نظام وارد شده است و به دلیل بالا بودن اعتقادات ملت ایران اطمینان دارد تنها راه پیروزی از بین بردن اعتقادات است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی شب گذشته در مراسم آغاز هفته کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س)  که در محوطه  آستان مقدس امام زاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، گفت: امروز بانوان متدین در تمام عرصه‌ های علمی و اجتماعی کشور نقش به سزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای ایجاد جنگ فرهنگی بین بانوان ایرانی بسیج شده‌ اند و به هر نحوی سعی در منحرف کردن جوانان ما دارند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین ادامه داد: دشمنان  در تلاشند تا با ترویج بی ‌بند و باری در جامعه به ‌خصوص نسل جوان و نوجوان، نقشه ‌های شوم خود را در کشور اجرا کنند.

وی اظهار کرد:  غرب به اسم دفاع از حقوق زنان، حقوق آنان را پایمال می ‌کند. در چنین شرایطی بانوان ما باید با کسب علم و دانش، راه هرگونه سوء استفاده را بر دشمنان ببندند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: بی ‌توجهی به حجاب از توطئه‌های دشمن برای ایجاد جنگ فرهنگی است که در این عرصه بانوان و دختران باید بیش از پیش مراقب توطئه ها باشند.

حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: دشمنان از راه‌ های فرهنگی به دنبال سست کردن پایه‌ های اعتقادی جوانان هستند و این وظیفه ماست که جوان ها را از این هجمه با خبر کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: دشمن از راه فرهنگی و آلوده کردن اخلاق جوانان برای ضربه زدن به نظام وارد شده است و به دلیل بالا بودن اعتقادات ملت ایران اطمینان دارد تنها راه پیروزی از بین بردن اعتقادات است.

وی به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و بیان کرد: انتخابات آینده به واسطه دشمنی و تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران اهمیت خاصی پیدا کرده است، به همین دلیل حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان است.

دشمنان برای ایجاد جنگ فرهنگی بین بانوان ایرانی بسیج شده‌ اند

دشمنان برای ایجاد جنگ فرهنگی بین بانوان ایرانی بسیج شده‌ اند

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha