شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 963227
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
دهه کرامت

حجه فروش بابیان برنامه های خادمیاران رضوی در ایام گرامیداشت دهه کرامت گفت: خادمیاران رضوی در این ایام با برپایی میز خدمت رضوی به ارائه خدمت به مردم در گذر چهارباغ و هشت مسجد شاخص شهر اصفهان می پردازند.

مصطفی حجه فروش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان از برنامه‌های خادمیاران رضوی استان اصفهان در دهه کرامت خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز همزمان با روز دختر، برنامه تجلیل از دختران شهید مدافع حرم سردار حسین آقادادی و عطرافشانی قبور شهدا  به همت خادمیاران در گلستان شهدای اصفهان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

وی بیان کرد: در دهه کرامت، خادمیاران‌ رضوی با برپایی ۸ غرفه در گذر چهارباغ با موضوع مشاوره حقوقی و خانواده سلامت، بانوان رسانه و غیره همچنین استقرار نیروهای خدمت در هشت نقطه شاخص استان از جمله حرم مطهر زینبیه امامزاده ابوالعباس، مسجد امام رضا(ع)، مسجد الزهرا، مسجد المهدی(عج)، مسجد امام محمد باقر(ع)، مسجد قبا و مسجد نور به مردم خدمت رسانی می کنند.

مسئول دبیر خانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان اظهار داشت: مراسم گلریزان برای آزادسازی زندانیان، برنامه شب شعر رضوی و آیینی و توزیع بسته های معیشتی و ارزاق به همراه حضور کاروانهای زیر سایه خورشید در استان اصفهان و همچنین پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) راس ساعت ۸ صبح در همه ادارات دولتی اصفهان برنامه های دیگری است که در دهه کرامت اجرا خواهیم کرد.

حجه فروش تصریح کرد: تقدیر از زحمات کادر درمان در بیمارستانها توسط خادمیاران و کمک به افرادی که برای تزریق واکسن کرونا نیاز به حمایت هایی مثل اعزام پرستار در منزل و ... دارند را نیز از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی از برپایی میز خدمت در دادگستری استان اصفهان توسط خادمیاران حوزه حقوقی خبر داد و اذعان کرد: برای مشاوره دادن به مردم در قالب طرحی به نام ثامن که بناست در طول سال و روزهای چهارشنبه با نام «چهارشنبه های امام رضایی» تداوم پیدا کند نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha