پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام موسوی

 حوزه / استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: تاکنون با مشارکت مردم توانسته ایم صحنه های سختی را پشت سر بگذاریم و نقش سازمان تبلیغات با همراهی روحانیون در تمام این مسیر بسیار موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، ظهر امروز در جلسه ای با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهم، راهبردی و انکار ناپذیری در ترویج و توسعه فرهنگ دینی جامعه اسلامی دارد.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه خاطرنشان کرد: این سازمان که بیش از  ۳۹ سال  از عمر با برکت آن می‌گذرد یکی از نهادهای مقدس و تاثیرگذار بوده که از متن و بطن انقلاب اسلامی برخاسته و تاکنون منشا خدمات فراوانی در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ دینی بوده است.

 با مشارکت مردم توانسته ایم صحنه های سختی را پشت سر بگذاریم

وی ادامه داد:  ماموریت‌هایی که مقام معظم رهبری برای این سازمان بیان کرده‌اند، ماموریت‌هایی فراگیر، روزآمد، دقیق، متناسب با شرایط فرهنگی ایران و جهان و در عین حال واقع‌بینانه است که باید تمام امکانات و نیروی انسانی سازمان در مسیر تحقق این ماموریت ها بسیج شوند.

استاد مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: تشکل‌های مردمی این نهاد انقلابی گسترده‌ترین شبکه‌های مردمی کشور را به خود اختصاص داده‌اند که در شرایط مختلف کشور علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی هنگام بحران نیز مشارکت گسترده دارند.

 حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: تاکنون با مشارکت مردم توانسته ایم صحنه های سختی را پشت سر بگذاریم و نقش سازمان تبلیغات با همراهی روحانیون در تمام این مسیر بسیار موثر بوده است.

سپس حجت الاسلام فرحانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا از اسفندماه ۹۸ در استان قزوین، این اداره‌کل با همراهی تشکل‌های مردمی وابسته اقدامات گسترده‌ای را در سطح استان انجام داد.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با هدف ایجاد ظرفیت‌های مردمی در حوزه فرهنگ با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد که در ادامه تائیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بیانگر ضرورت کار تشکیلاتی فرهنگی و دینی است و امروز این مردم هستند که بیشترین نقش را در فعالیت‌های فرهنگی ایفاء می‌کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha