جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن زمانی

حوزه/ مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه گفت: ان شاء الله ۲۸ خرداد با شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح که دلسوزترین به دین و معتقد به ولایت فقیه و مجاهد و شجاع باشد و از آمریکا و اسرائیل نترسد، به رشد کشور کمک کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: همه ما ملت ایران باید به خاطر نعمت انقلاب اسلامی شاکر خدا باشیم.

مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه ادامه داد: امیدواریم با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ما ملت ایران متحداً بتوانیم آرمان های اسلام را تحقق ببخشیم و با شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح که دلسوزترین به دین و معتقد به ولایت فقیه و مجاهد و شجاع باشد و از آمریکا و اسرائیل نترسد، به رشد کشور کمک کنیم.

وی بیان کرد: ان شاء الله ملت ایران در ۲۸ خرداد فردی را انتخاب کنند که مُهر ذلت شیطان‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل را برای سعادت ملت لازم نداند، چون قرآن می فرماید «ای امت اسلام تکیه بر ستمگران و ظالمان نکنید که آتش آنها شما را فرا خواهد گرفت».

حجت الاسلام و المسلمین زمانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند متعال ملت ایران انتخاباتی باشکوه را برگزار و اصلح را انتخاب کنند، زیرا این کار تیری زهرآگین در چشم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha