شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سالک

حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: قدرت و اقتدار با رای مردم تقویت می شود، البته نماد این اقتدار حتی در عرصه و سطح بین المللی یعنی در جنگ دوازده روزه غزه علیه اسرائیل غاصب هم مبرهن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با بیان اینکه۴۲ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و هر روز بر عزت و اقتدار و شرف این ملت در سطح جهان افزوده می شود، اظهار داشت: در برخی کشورهای منطقه دین را از سیاست جدا می دانند و نوکر دیگران هستند.

وی افزود: این قدرت و اقتدار با رای مردم تقویت می شود، البته نماد این اقتدار حتی در عرصه و سطح بین المللی یعنی در جنگ دوازده روزه غزه علیه اسراییل غاصب هم مبرهن است.

سالک به بیان ویژگی های رئیس جمهور مناسب برای اداره کشور پرداخت و اذعان کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده در کشور به ویژه مشکلات معیشتی، گرانی و تورم باید کسی را انتخاب کنیم که مشکلات داخلی کشور را بشناسد و برنامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۱۴استان امسال در لیست خشکسالی قرار گرفته اند، اظهار کرد: استان اصفهان نیز با مشکل تامین آب به ویژه آب شرب مواجه است و این موضوع مهمی است که باید مسئولان عالی کشور خاصه رئیس جمهور پاسخی به کشاورزان و باغداران داشته باشد.

سالک در ادامه آگاهی وسیع و کامل به مشکلات داخلی کشور را از خصوصیات مدیریتی رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: این یعنی رئیس جمهور باید در خدمت مستضعفین و انسانهای تهی دست باشد و معضلات داخلی کشور را در ابعاد مختلف بشناسد و قدرت اسلام شناسی بالایی داشته باشد.

وی افزود: رئیس جمهور باید جریان شناس و دشمن شناس باشد و قدرت شناخت شبکه های نفوذ را در قسمت های مختلف کشور داشته باشد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای حل بزرگترین مشکل کشور یعنی اقتصاد مبتنی بر ۲۴ماده اقتصاد مقاومتی، باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که حرکت کشور را جهشی پیش ببرد.

وی اظهار کرد: شأن ملت ایران به ویژه مردم اصفهان طراز انقلاب اسلامی است و باید متناسب با شان ومنزلت آنها برنامه ها در کشور اجرا شود.

 سالک بیان کرد: وضعیتی که اکنون در جامعه حاکم است، دلایل گوناگون داخلی و خارجی دارد که به آن نمی پردازم، ولی رئیس جمهور باید برنامه داشته باشد و مردم با شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح  موجب تحقق این امر شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha