پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش

حوزه/ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه الحاق ناوشکن دنا جهش فوق‌العاده در توان رزمی نیروی دریایی ارتش، ایجاد می‌کند، گفت: حضور یگان‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نیم کره غربی بدون پهلوگیری در بندرها، یک نقطه عطفی در این نیروی راهبردی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین الحاق  «ناوشکن دنا» و «ناو مین شکار شاهین» در جمع خبرنگاران گفت:‌ جوانان امروز افتخار می‌کنند که با شناورها و تجهیزاتی ماموریت‌های بزرگ دریانوردی در اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد را انجام می‌دهند که به دست متخصصان خودمان ساخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه  الحاق  «ناوشکن دنا» و «ناو مین شکار شاهین»، یک اتفاق مهم است و یک جهش فوق‌العاده در توان رزمی نیروی دریایی ارتش ایجاد می‌کند، اضافه کرد:‌ تعداد قابل توجهی از این تجهیزات در سال‌های اخیر به نیروی دریایی اضافه شد،در آینده نزدیک هم شاهد اضافه شدن تعداد دیگری خواهیم شد.

فرمانده کل ارتش ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در ساخت ناوشکن دنا نقش داشته‌اند خاطرنشان کرد: این روز به واسطه پیوستن ناوشکن دنا و ناو مین شکار شاهین به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک است.

امیر سرلشکر موسوی همچنین در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، با تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: در پیشگاه خداوند بزرگ با تمام وجود خاضعانه و خاشعانه به همرزمی شما عزیزان نیروهای دریایی کشور افتخار می‌کنم و به خاطر همه تلاش هایتان به شما خدا قوت می‌گویم.

وی افزود: حضور یگان‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نیم کره غربی و ۱۴ هزار کیلومتر آن طرف تر و بدون پهلوگیری در بندرها، یک نقطه عطفی در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۱۵ سال پیش بمنظور حضور در آب های آزاد جهان، علاوه بر خلیج فارس، دریای عمان، اقیانوس هند، باب المندب، خلیج عدن و بخش شرقی دنیا را در نوردید و اکنون توانسته از دماغه امیدنیک بگذرد و در اقیانوس اطلس شمالی حضور یابد

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان با تمام قوت به دنبال اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت نیروی دریایی در شأن ملت ایران، با تمام توان، قدرت و با توکل بر خداوند بزرگ این مسیر را ادامه می دهد.

وی گفت: هیچ مشکل، چالش و مانعی تاکنون نتوانسته اجرای این فرمان را به تاخیر بیندازد و متعهد می شویم از این به بعد نیز هیچ چالش، مشکل، مانع و حادثه ای هرچند بزرگ نتواند اجرای این فرمان را متوقف، کُند یا به تاخیر بیندازد.

امیر سرلشکر موسوی به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و افزود: جمعه ۲۸ خرداد روز تاریخی پیش روی ماست که در آن حداقل سرنوشت چهار سال آینده کشور به دستان ملت ایران تعیین می‌شود و از این رو حضور در آن برای قوی شدن کشور و برطرف شدن مشکل‌ها الزامی است. که لازم است، همدیگر را برای حضور در انتخابات به عنوان امر به معروف سفارش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha