جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ همایش انتخاباتی حوزویان دیار حاج قاسم

حوزه/ همایش انتخاباتی «روحانیون دیار حاج قاسم» از سوی مجمع نمایندگان و تشکل های روحانیت استان کرمانِ حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش انتخاباتی «روحانیون دیار حاج قاسم» عصر روز دوشنبه از سوی مجمع نمایندگان و تشکل های روحانیت استان کرمانِ حوزه علمیه قم و در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی در قم برگزار شد.

فروپاشی آمریکا نزدیک است

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع در این همایش ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در سال ۲۰۰۰ میلادی سازمان CIA گزارشی را به کاخ سفید داد که در آن آمده بود اگر جمهوری اسلامی ایران را تا سال ۲۰۲۵ از بین نبریم همانند شوروی سابق دچار فروپاشی خواهیم شد.

این پژوهشگر اظهار کرد: باید دقت داشته باشیم که از زمانی به بعد ادبیات مقام معظم رهبری به انقلابی و غیرانقلابی تبدیل شد.

وی عنوان داشت: در این چهل و دو سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرجا که انقلابی عمل کرده ایم به موفقیت رسیده ایم و هرکجا که غیرانقلابی عمل نموده ایم به مشکلات جدی برخورده ایم.

حجت الاسلام مهدوی ارفع خاطرنشان کرد: در روز ۱۲ فروردین رئیس جمهور حال حاضر کشور ما موضوع رفراندوم را مطرح می کنند اما موضوع آن را معین نمی نمایند؛ بنا به نامه ششم نهج البلاغه در دوران حکومت امیرالمؤمنین علیه السلام اولین کسی که موضوع رفراندوم را مطرح کرد معاویه بود و امیرالمؤمنین نیز پاسخ وی را داده اند.

وی بیان داشت: راهبردی که در روز ۱۴ خرداد سال جاری مقام معظم رهبری بیان نمودند تمرکز روی ترغیب مردم بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دور انتخابات بیش از سایر ادوار با صراحت به بیان شاخص های کاندیدای اصلح پرداخته اند و ما به براحتی می توانیم با استفاده از این بیانات به انتخاب اصلح برسیم.

این پژوهشگر عنوان داشت: بنابر فرمایش حضرت علی علیه السلام اگر می خواهیم وضعیت جامعه اصلاح شود باید کارگزاران صالحی برای مملکت روی کار بیایند و مردم هم بر آن نگاه و نظر صحیح خود استقامت داشته و از آن برنگردند.

وی گفت: از تبلیغ واهی و وعده دادن به مردم بپرهیزیم؛ باید واقع نگر بود و برای حل مشکلات و رسیدن به آرمان های انقلاب تلاش کرد.

ادامه شرایط موجود به صلاح اسلام، انقلاب اسلامی و مردم نیست

حجت الاسلام  عباس مسلمی در ابتدای این همایش به اهمیت تبیین اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: علما، طلاب، روحانیت و فضلا سکانداران کشتی دین و معارف هستند و تجلی این امر در شهر قم است؛ همه این عزیزان و بزرگان حجت بر سایر بندگان خداوند می باشند و باید راه را به مردم نشان دهند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب کرمان تصریح کرد: ادامه شرایط موجود به صلاح اسلام، انقلاب اسلامی و مردم نیست؛ نیاز به یک تحول جدی کاملاً محسوس است.

وی افزود: بنا به فرمایش امیرالمؤمنین علیه السلام "اگر کسی از یاری ولی جامعه غافل شود و بخوابد با لگد دشمنان اسلام بیدار خواهد شد".

گروه سرود تبلیغی جهادی فاتحین سپس به اجرای دو قطعه سرود با عناوین «ملیکه قم» و «شور انتخابات» پرداختند.

حجت الاسلام آقاملایی در ادامه همایش به مدیحه سرایی در بزرگداشت مقام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و شعرخوانی در موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو پرداخت.

شایان ذکر است: در این مراسم بیانیه مجمع نمایندگان و تشکل های روحانیت استان کرمان حوزه علمیه قم در باب مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح قرائت شد؛ در این بیانیه از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری یاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha