شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کرسی

مسئول واحد فناوری و تحقیقات معاونت پژوهش حوزه علمیه استان اصفهان از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع «انتخابات و اقتصاد مقاومتی»، بصورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام  رسول ملکیان اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان گفت: با توجه به اهمیت انتخابات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مراجع اعظام، علما و روحانیت و آحاد مسئولین و مردم برای حضور شورانگیز درانتخابات و همچنین اهمیت موضوع اقتصاد، کرسی آزاد اندیشی بصورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان برگزار می شود.

مسئول واحد فناوری و تحقیقات معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: همچنین این جلسه برای طلاب و روحانیون و مسئولین مدارس علمیه استان اصفهان بصورت مجازی بر گزار می گردد.

مسئول برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی حوزه های علمیه اظهار کرد: در این کرسی آزاداندیشی نماینده شهر اصفهان مهدی طغیانی که سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم هستند، حضور دارند و محورهای مهم اقتصادی و چالش های آن و دغدغه های مردم در این حوزه را بررسی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha