سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پورمحمدی

حوزه /حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در جمع خبرنگاران گفت: دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ وظیفه همه ماست و اگر پایبند به اسلام، انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و اهداف امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا هستیم، روز جمعه به صورت گسترده در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی در جمع خبرنگاران گفت: دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ وظیفه همه ماست و اگر پایبند به اسلام، انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و اهداف امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا هستیم، روز جمعه به صورت گسترده در پای صندوق‌های رأی حضور یابیم.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مکتب اسلام، رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه سه عامل عمده و محوری در پیروزی انقلاب اسلامی بود که این سه عامل در بقای انقلاب اسلامی هم نقش اصلی را دارد.

وی اظهار کرد: مردم در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند و این موضوع را در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ثابت کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی اضافه کرد: عرصه انتخابات یکی دیگر از مهمترین صحنه‌هایی است که ملت ایران اسلامی همواره در آن حضور داشته‌اند و در انتخابات‌های متعدد گذشته با مشارکت حداکثری دشمنان را ناکام و معادله‌های آنان را برهم زده‌اند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، بیان کرد: شرکت در انتخابات مسیر پیشرفت ایران اسلامی را هموارتر خواهد کرد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری حتی اگر فردی اعتقادی به انقلاب اسلامی هم نداشته باشد اما خودش را ایرانی بداند، باید در پای صندوق رأی حضور یابد زیرا حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تیری است که به سوی استکبار جهانی شلیک می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ابراز امیدواری کرد که ملت ایران با شرکت در انتخابات کاندیداهای اصلح خود را برای حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست‌جمهوری انتخاب کرده و از این طریق زمینه تغییر وضعیت را فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha