یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه

حوزه/ دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر گفت: وظیفه خود می دانیم تا به پاس خون شهیدان به ویژه سید شهدای مدافعان حرم حاج قاسم عزیز، از شما ملت همیشه در صحنه، فهیم، بصیر، متعهد و باتقوا جهت مشارکت در این برهه حساس و در راستای تشکیل دولت مردمی، انقلابی، امانتدار و استکبار ستیز دعوت کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در بیاینه ای از ملت همیشه در صحنه و باتقوا برای مشارکت حداکثری در تشکیل دولت مردمی دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تحولات منطقه و جهان به نفع انقلاب اسلامی در حال رخ دادن است. از این جهت انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از ابعاد داخلی و بین المللی دارای اهمیت ویژه بوده و مشارکت حداکثری در آن ضروری و موجب اقتدار ایران عزیز خواهد شد.

بنا به وصیت شهید سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است که اگر  آسیب ببیند بیت الله الحرام و قرآن آسیب خواهد دید ؛ لذا امروز که حملات دشمنان به ایران به اوج خود رسیده؛ هر ایرانی با رای خود میتواند از این حرم دفاع کند.

یادآوری این نکته ضروری است که ما بسوی قله در حال حرکت هستیم، تیرها و سختی ها و تحریم هایی که به سمت ما می اید سختی های طبیعی حرکت به سمت قله است و به محض رسیدن به قله دشمنی ها به پایان خواهد رسید؛ اما مقدمه رسیدن به این قله تعیین دولت جوان انقلابی است لذا تکرار حماسه ای همچون حماسه اول انقلاب و خیزی با عنوان گام دوم برای تحقق دولت اسلامی که مقدمه ای برای دولت بقیة الله الاعظم(ارواحنا له الفداء) خواهد بود لازم است ؛ پس ملت شریف ایران باید قدر رای های خود را بدانند.

حال وظیفه خود می دانیم تا به پاس خون شهیدان به ویژه سید شهدای مدافعان حرم حاج قاسم عزیز، از شما ملت همیشه در صحنه، فهیم، بصیر، متعهد و باتقوا جهت مشارکت در این برهه حساس و در راستای تشکیل دولت مردمی، انقلابی، امانتدار و استکبار ستیز دعوت نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha