سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جامعة المصطفی العالمیه خراسان

حوزه/ جامعة المصطفی العالمیه خراسان به منظور تکمیل کادر علمی خود از میان اساتید برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان و دانشگاه های استان در رشته های «علوم قرآن وحدیث، فقه ومعارف اسلامی، فلسفه وکلام اسلامی، حقوق، علوم تربیتی و ادبیات عرب» عضو هیئت علمی می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، جامعة المصطفی العالمیه خراسان به منظور تکمیل کادر علمی خود از میان اساتید برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان و دانشگاه های استان در رشته های «علوم قرآن وحدیث، فقه ومعارف اسلامی، فلسفه وکلام اسلامی، حقوق، علوم تربیتی و ادبیات عرب» با شرط سنی حداکثر ۵۰ سال، عضو هیئت علمی جذب می کند.

ارائه مدرک دکتری یا سطح ۴ حوزه که در صورت ارائه مدرک دانشگاهی، ارسال مدرک حوزوی حداقل سطح ۲ ضروری است و نیز دارا بودن حداقل معدل ۱۴ در کارشناسی و معدل ۱۶ در کارشناسی ارشد و دکتری برای دانش آموختگان مؤسسات دولتی که در مورد دانش آموختگان مؤسسات غیردولتی، یک نمره به این تراز افزوده می­ شود از جمله شرایط این فراخوان می باشد.

ارائه مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان(شرط جذب وزارتی) و ارسال حداقل یک مقاله علمی پژوهشی یا یک کتاب تخصصی مرتبط با رشته فرد برای شروع فرآیند جذب از دیگر شرایط پذیرش است.

همچنین، در صورت کسب حداقل امتیاز لازم در بررسی آثار علمی و مصاحبه حضوری برای طرح در جلسه هیئت اجرایی جذب، داشتن دو مقاله علمی پژوهشی یا یک مقاله پژوهشی با یک کتاب تخصصی مرتبط با رشته فرد الزامی است.

متقاضیان می توانند تا آخرین روز کاری خرداد ماه ۱۴۰۰ رزومه و مدارک خود را از طریق پیام رسان ایتا به آدرس @asatid_miu ارسال کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha