جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 964211
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
آیت الله  خسروشاهی (ره) و انتخابات

حوزه/ آیت الله سید هادی خسروشاهی رحمت الله علیه با وجود انتقاداتی که به عملکرد دستگاههای نظارتی و اجرایی داشت اما در همه انتخاباتهای جمهوری اسلامی شرکت کرده و رای داد.

خبرگزاری حوزه/ سید محمود خسروشاهی فرزند آیت الله خسروشاهی نوشت: آیت الله سید هادی خسروشاهی رحمت الله علیه با وجود انتقاداتی که به عملکرد دستگاههای نظارتی و اجرایی داشتند اما در همه انتخاباتهای جمهوری اسلامی شرکت کرده و رای دادند . ایشان حتی در آخرین روزهای حیات خود و با وجود کسالت  و نقد جدی به بعضی رفتارها !  اما در انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد نیز شرکت کردند .

نگاه و موضع مرحوم والد  درباره دسته بندی ها و فضای سیاسی کشور  یک نگاه فراجناحی و دلسوزانه بود ، ایشان در بخشی از یادداشت کوتاه خود با عنوان (دعوای ما برای کیست) چنین نوشته اند:
آرزو کردم  ای کاش روحیه عفو و اغماض و برادری و همدلی از نو بر جامعه ما حکومت کند. و دعواها و هواهای نفسانی، تحت عناوین موهوم، «برای اسلام»، «برای خدا!» و در راه «دفاع از ارزش‌ها» و برای «انقلاب» بر ما حاکم نشود
 و با عنایت حق تعالی، از این دعواها و عناوین تفرقه‌انگیز: چپ و راست، اصولگرا و محافظه‌کار! اصلاح‌طلب و لیبرال! و امثال اینها، دست برداریم و به برادری و صدق، صفا و مهرورزی واقعی اوائل انقلاب برگردیم!...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha